Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

Συνεχίζονται οι έρευνες για το ναυάγιο στη Μεθώνη

Συνεχίζονται εκ νέου, σήμερα, οι έρευνες του λιμενικού σώματος στη θαλάσσια περιοχή της νήσου Σαπιέντζα, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, για τον εντοπισμό των οκτώ αγνοούμενων ναυτικών του φορτηγού πλοίου Piri Reis.

Συνεχίζονται οι έρευνες για το ναυάγιο στη Μεθώνη

Συνεχίζονται εκ νέου, σήμερα, οι έρευνες του λιμενικού σώματος στη θαλάσσια περιοχή της νήσου Σαπιέντζα, 87 μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, για τον εντοπισμό των οκτώ αγνοούμενων ναυτικών του φορτηγού πλοίου Piri Reis.\r\n\r\nΤο φορτηγό, φορτωμένο με λίπασμα, βυθίστηκε μετά από σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο Consouth, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο ναυτικοί και να αγνοούνται άλλοι οκτώ.\r\n\r\nΣτις έρευνες συμμετέχει ένα σκάφος ανοιχτής θαλάσσης του λιμενικού σώματος, τρία παραπλέοντα πλοία και ένα αεροσκάφος.\r\n\r\nΕπτά μέλη του πληρώματος του Piri Reis από τη Συρία διασώθηκαν χθες από το πλήρωμα του φορτηγού πλοίου Consouth, το οποίο έχει υπoστεί υλικές ζημιές και οδηγείται συνοδεία δύναμης του λιμενικού σώματος στο λιμάνι της Καλαμάτας.\r\n\r\nΣτο λιμεναρχείο Καλαμάτας θα μεταβεί σήμερα κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων προκειμένου να ρίξει φως στα ακριβή αίτια του ναυτικού δυστυχήματος.\r\n\r\nΤο Piri Reis, τουρκικών συμφερόντων, με σημαία Cook Islands και πλήρωμα 17 Σύρους, ενώ το Consouth γερμανικών συμφερόντων, με σημαία Αντίκουα Μπαρμπούντα, κενό φορτίου είχε πλήρωμα πέντε Ρώσους, 10 Πολωνούς και έναν Φιλιππινέζο.\r\n\r\nΑπό τη βύθιση του πλοίου δεν έχει προκληθεί θαλάσσια ρύπανση. Σύμφωνα με πληροφορίες, μικρή ποσότητα πετρελαίου ιριδίζουσας μορφής που εμφανίστηκε στη θαλάσσια περιοχή είναι αυτοδιαλυόμενη και δεν είναι απαραίτητο ότι προέρχεται από το ναυάγιο.\r\n\r\nΤο συγκεκριμένο βάθος στην περιοχή, που είναι διεθνή ύδατα, είναι 2.500 μέτρα και το ναυάγιο δεν εγκυμονεί κινδύνους.\r\n\r\nΣτελέχη του εμπορικού ναυτικού, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εκτίμησαν ότι για το θέμα του ναυαγίου, υπάρχει υπαιτιότητα και των δύο πλοιάρχων, καθώς παρέβησαν τη διεθνή σύμβαση και τους διεθνούς κανονισμούς, προς αποφυγή συγκρούσεων στη θάλασσα, του 1972, που υπογράφηκε στο Λονδίνο.\r\n\r\nΣτη σύμβαση περιγράφονται όλα τα μέσα (φώτα ναυσιπλοΐας, σήματα ημέρας και ομίχλης όπως και χειρισμοί και υποχρεώσεις) προκειμένου να αποφευχθεί μία σύγκρουση πλοίων. Οι ίδιοι δεν αποκλείουν επίσης, λόγω του γεγονότος ότι το ναυτικό δυστύχημα έγινε τα ξημερώματα, κάποιοι από τους αγνοούμενους ναυτικούς να είναι εγκλωβισμένοι στις καμπίνες του βυθισμένου πλοίου.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY