Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
showbiz

Έλενα Ακρίτα: «Ο Ρουβάς βούλωσε στόματα»

Με το κείμενο της "Θεοδωρακισμός vs Ρουβισμός" στην εφημερίδα Τα Νέα η δημοσιογράφος Έλενα Ακρίτα δηλώνει πως η ερμηνεία του Σάκη Ρουβά όχι μόνο της άρεσε αλλά και πως «βούλωσε στόματα».

Έλενα Ακρίτα: «Ο Ρουβάς βούλωσε στόματα»

Με το κείμενο της “Θεοδωρακισμός vs Ρουβισμός” στην εφημερίδα Τα Νέα η δημοσιογράφος Έλενα Ακρίτα δηλώνει πως η ερμηνεία του Σάκη Ρουβά όχι μόνο της άρεσε αλλά και πως «βούλωσε στόματα».\r\n\r\n«Τα μακαρόνια με κιμά είναι το αγαπημένο μου φαγητό έβερ. Σε τραγούδι πάλι, ούτε που να το βάλω στο στόμα μου.\r\nΘέση επί του φλέγοντος δεν πήρα – και ποιος χέστηκε. Όμως, διάβασα την ‘Υπέρ Ρουβά’ επιστολή της Νάνας Μούσχουρη: Πόσο παθιασμένη! Λες κι ήταν ζήτημα ζωής και θανάτου. Δηλαδή τι να σας ευχηθώ μαντάμ, όλα σας τα βάσανα τέτοια να ‘ναι!\r\n\r\nΣήμερα, με τον καφέ, έπεσα μούρη με μούρη πάνω στα γιουτούμπια της χτεσινής συναυλίας στη Νέα Σμύρνη. Και τον άκουσα τον Ρουβά. Σε λαπτοπάκι της συμφοράς, με ποιότητα ήχου υπό το μηδέν, αλλά πάντως τον άκουσα.\r\n\r\nΛιθοβολήστε με, αλλά μου άρεσε. Χίλια συγγνώμη στους γκουρού της πολιτικής κορεκτίλας, αλλά βούλωσε στόματα. Κόντρα στη σοβαροφάνεια, κόντρα στο ποιος «δικαιούται δια να ομιλή (sic)» και «ποιος δικαιούται δια να τραγουδή (ξαναμαναsic)».\r\n\r\n(Ανοίγει παρένθεση: Πρώτα απ’ όλα – κι επειδή τα έχουμε κάνει όλα στο μυαλό μας σάλα τραπεζαρία – το γεγονός πως ο Οδυσσέας Ελύτης, ήταν δεξιός το ξέρουμε ή μπα; Μεγαλοαστός, από πλούσια οικογένεια σαπωνοποιών και με συντηρητικές απόψεις. Όπως κι ο Σεφέρης, άλλωστε. Προσμετράται αυτό στο ποιητικό τους εκτόπισμα; Κλείνει η παρένθεση).\r\n\r\nΠροσωπικά, θεωρώ ως τον μεγαλύτερο Έλληνα τραγουδιστή τον Γρηγόρη Μπιθικώτση.\r\nΣτα δικά μου τα κιτάπια είναι ο Μπιθικώτσης είναι Πρώτος.\r\nΔεύτερος ο Δημήτρης Μητροπάνος.\r\nΤρίτος ο Στέλιος Καζαντζίδης.\r\nΤέταρτος ο (άκρως υποτιμημένος) Πανος Γαβαλάς.\r\nΕ, αυτούς τους τέσσερις τους έφτυσε ο Θεός στο λαρύγγι! Και τους ευλόγησε!\r\n\r\nΝομίζω (γνώμη μου, πάντα) ότι, εν έτει 2015, ο μοναδικός ερμηνευτής που θα μπορούσε να αποδώσει θεσπέσια το ‘Αξιον Εστί’, είναι ο Κώστας Μακεδόνας: Κυριολεκτικά ‘ανοίγει το στόμα του κι αναγαλλιάζει το πέλαγο’…\r\nΠόσοι όμως θα πήγαιναν να ακούσουν τον Κώστα Μακεδόνα; Κακώς, κάκιστα – αλλά πόσοι, αλήθεια; (Κι ας τον αποθεώνω όρθια εγώ όποτε τον ακούω.)\r\n\r\nΓράψανε οι φαν του Ρουβά: «αφήστε τον πρώτα να τραγουδήσει και μετά να τον κρίνετε».\r\nΓράψανε οι πολέμιοι του Ρουβά: «μα έχει κριθεί ήδη» – αναφερόμενοι στην 20χρονη πορεία του στις μεγάλες πιστές των ποπ ονειρώξεων.\r\n\r\nΌπα!\r\nΌπα, λίγο γιατί εδώ βρίσκουμε.\r\n\r\nΔεν ξέρω πως και με ποιο τρόπο έχουμε παραμυθιάσει τους νεότερους, αλλά μήπως να ξανασυστηθούμε με παρελθούσες υστεροφημίες; Όταν ο Μέγας Γρηγόρης τραγούδησε το Άξιον Εστί, η κολυμβήθρα του Σιλωάμ δεν ήταν ο τραγουδιστής. Ήτν το έργο. Το οποίο έργο δεν το καταλάβαινε κιόλας. Ο ίδιος ο Μίκης μου έλεγε πως, όταν το ηχογραφούσαν (στην Κολούμπια, αν δεν λάθος), ο Μπιθικώτσης τον ρώτησε:\r\n- Μαέστρο, τι θα πει «οξειδώθηκα» (μες τη νοτιά των ανθρώπων);\r\n- Τραγούδα τώρα και σου εξηγώ μετά, του απάντησε ο Μίκης.\r\n\r\nΚαι στην τελική όλοι ερμηνεύσανε Θεοδωράκη ήταν οι απευθείας απόγονοι των συνθετών του “Ay Carmela, rumba la rumba la rumba la” απ’ τον Ισπανικό Εμφύλιο;\r\n\r\nΟ Μπιθικώτσης, μπορεί να τραγούδησε τον ύμνο της Χούντας, αλλά έμεινε στην ιστορία, ως η μέγιστη φωνή που έβγαλε ποτέ αυτός ο ευλογημένος τόπος, ναι ή όχι;\r\n\r\nΆλλοι διάσημοι τραγουδιστές – που εξαίσια ερμήνευσαν Θεοδωράκη, Χατζιδάκι, Ξαρχάκο – δεν προέρχονταν από μια γενιά που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ έγινε φίρμα μες τη Χούντα; Με σουξεδάκια εύκολα, με μπουζουκομάγαζα, με νυχτοκάματα, με σπασμένα πιάτα και μαραμένες γαρδένιες.\r\n\r\nΚαι;\r\nΤι έγινε;\r\nΑπ’ αυτό θα τους κρίνουμε;\r\nΜόνο;\r\nΕκεί αρχίζει κι εκεί τελειώνει η διαδρομή τους;\r\nΤο γεγονός ότι αργότερα ‘ψάχτηκαν’, πειραματίστηκαν, χρησιμοποίησαν τα μεγάλα τους πλέον όνομα για να φέρουν σπουδαία τραγούδια στα χείλη του λαού – να τα κληροδοτήσουν από γενιά σε γενιά – θα το πετάξουμε στα σκουπίδια;\r\n\r\nΟ Μητροπάνος τραγούδησε «τι το θες το κουταλάκι». Και τραγούδησε και τη «Ρόζα». Το πρώτο ακυρώνει το δεύτερο; Κι αν δεν είχαν προηγηθεί τα σουξέ από το (κάθε) καψερό κουταλάκι – πως θα ερμήνευαν οι λαϊκοί τραγουδιστές τα μεγάλα τραγούδια τους αργότερα;\r\n\r\nΉρεμα, λοιπόν. Ο ήλιος ανέτειλε κανονικά κι αναμένεται να δύσει ομοίως – παρά το γεγονός ότι ο Ρουβάς ερμήνευσε το Άξιον Εστί. Και το ερμήνευσε και καλά… Όχι συγκλονιστικά. Αλλά καλά. Έως πολύ καλά.\r\nΚαι στην τελική, τα 15.000 νοματαίοι που πήγανε, δεν τους σύρανε στη νέα Σμύρνη με αλυσίδες και καμτσίκια στην πλάτη. Θέλανε και πήγανε.\r\n\r\nΉρεμα, λοιπόν, παιδιά. Προστετέψτε το νευρικό σας σύστημα και το δικό μας μπάι δε γουέι.\r\n\r\nΓιατί εδώ ο κόσμος καίγεται κι οι χτένες μας τελειώσαν!»\r\n\r\nΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ\r\n\r\nΆξιος Σάκης Εστί! – Δείτε τα βίντεο\r\n\r\nΣάκης Ρουβάς: Η απάντηση που έδωσε στους επικριτές του (video)\r\n\r\nΤι είπε ο Θεοδωράκης για τον Ρουβά και το «Άξιον Εστί»\r\n\r\nΜπιθικώτσης για Ρουβά: «Το ερμηνευτικό αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά τον δικαιώνει»\r\n\r\n«Έκρηξη» Παπανώτα για Ρουβά: «Η χορωδία υπέστη τον εξευτελισμό της δευτεράντζας λαϊκής τραγουδίστριας στα μπουζούκια»!

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY