Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
MEDIA

Το 50% του Alpha στον Όμιλο Βαρδινογιάννη!

Ο τηλεοπτικός σταθμός ALPHA, ο πρώτος σε τηλεθέαση τηλεοπτικός σταθμός της χώρας, περνάει σε μια νέα εποχή.

Το 50% του Alpha στον Όμιλο Βαρδινογιάννη!

Ο τηλεοπτικός σταθμός ALPHA, ο πρώτος σε τηλεθέαση τηλεοπτικός σταθμός της χώρας, περνάει σε μια νέα εποχή.

Σήμερα, που οι συνεργασίες καθορίζουν τις δυναμικές του τώρα και αποτελούν πρόκριμα για το αύριο, ο ALPHA κοιτάει μπροστά θέτοντας υψηλούς στόχους για την επόμενη μέρα.

Η ALPHA MEDIA GROUP LIMITED (AMG) ανακοινώνει συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με την SEILLA ENTERPRISES LIMITED (100% θυγατρική της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.) ούτως ώστε να συμμετέχουν απευθείας και μέσω κοινής εταιρίας στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ALPHA ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Α.Ε. («ALPHA») ύψους 19,9 εκατ. Ευρώ.
Μέσω της νέας μετοχικής του σύνθεσης και της στρατηγικής συμμαχίας της SEILLA ENTERPRISES LIMITED και της AMG, ο ALPHA ενισχύεται και βάζει τις βάσεις για να υλοποιήσει το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα αναπτυξιακό σχέδιο στην Ελληνική Τηλεόραση. Με αυτά τα δεδομένα θα παραμείνει πρωταγωνιστής και τα επόμενα χρόνια στον τομέα της ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, προσφέροντας στον Έλληνα τηλεθεατή ποιοτικό πρόγραμμα συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της οπτικοακουστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής που εξαρτάται από την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και την εισροή επιπλέον χρηματοδότησης προς διευθέτηση ήδη υφιστάμενων απαιτήσεών του, ο ALPHA θα ενισχυθεί με συνολικά κεφάλαια ύψους 29,6 εκατ. ευρώ, τα οποία θα χρησιμοποιήσει για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των εγκαταστάσεών του στην Παλλήνη Αττικής, για την ενίσχυση των επενδύσεών του στο πρόγραμμα και κυρίως στον τομέα της μυθοπλασίας, και για τη μείωση των υποχρεώσεών του.

Η διοίκηση του ALPHA, θα ασκείται από κοινού από την SEILLA ENTERPRISES LIMITED και την ALPHA MEDIA GROUP LIMITED.

Οι λεπτομέρειες της συνεργασίας

Όπως έγραφε στις αρχές Μαΐου το «Πρώτο ΘΕΜΑ», ουσιαστικά πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα στρατηγική συνεργασίας. Στελέχη της τηλεοπτικής αγοράς ισχυρίζονται ότι, για να επιβιώσουν οι σταθμοί, δεδομένων των συνθηκών και της αφόρητης οικονομικής πίεσης λόγω της έλλειψης ρευστότητας και της μείωσης διαφημιστικής δαπάνης, θα πρέπει να προχωρήσουν άμεσα σε συνέργειες.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το STAR εκφράζει την επιθυμία να προχωρήσει σε συνεργασία με άλλον ιδιωτικό σταθμό έχοντας ως απώτερο στόχο αφενός τη μείωση κόστους, αφετέρου την εκπόνηση παραγωγών μέσω συνεργασιών που θα βοηθήσουν στο να διατηρηθεί σε λογικά πλαίσια το μπάτζετ, αλλά και να μη γίνουν εκπτώσεις σε επίπεδο αισθητικής.

Η πρώτη φορά που το STAR επιχείρησε κάτι ανάλογο ήταν το 2010, όταν το ενδιαφέρον είχε στραφεί στο MEGA στο οποίο η οικογένεια Βαρδινογιάννη ήταν κύριος μέτοχος, όμως η προσπάθεια δεν ευδοκίμησε.

Τη σεζόν 2011-2012 είχαν γίνει ανάλογες συζητήσεις και με τον ΑLPHA, όμως τελικά δεν προχώρησαν και ακολούθησε ένας κύκλος διαπραγματεύσεων με τον ΑΝΤ1 το 2014. Τα εμπόδια ήταν πολλά και πολύ νωρίς το πλάνο συνεργασίας εγκαταλείφθηκε. Πέρυσι τέτοιο καιρό θεωρούνταν σχεδόν βέβαιη η συνεργασία του STAR με τον ΣΚΑΪ σε επίπεδο ενημερωτικό και τεχνικό, όμως λίγο πριν από το τελικό OK το σχέδιο ναυάγησε.

Κατά πληροφορίες, το σχέδιο το οποίο έχει εκπονηθεί σε πρώτη φάση προβλέπει τη δημιουργία μιας κοινής εταιρείας παραγωγής στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας θα συμμετάσχουν και οι δύο ιδιοκτήτες σε ποσοστό 50%.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY