Αλλάζει η φορολογία στα αυτοκίνητα -Ποιοι θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη

\r\n\r\nTο υπουργείο Οικονομικών έχει καταλήξει στην φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής τους αξίας και όχι της εργοστασιακής, αφού κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους.\r\n\r\nΟπως αναφέρει «η Ημερησία» η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που κυμαίνονται από 5% έως 50%.\r\n\r\nΣτα εισαγόμενα μεταχειρισμένα το Τέλος Ταξινόμησης θα απορρέει από την αξία λιανικής επίσης του εκάστοτε μοντέλου αφού έχει υπολογιστεί η απομείωση της τιμής του λόγω παλαιότητας σε πραγματικό χρόνο και όχι βάσει των απαρχαιωμένων συντελεστών.\r\n\r\nΜπες στο Νο1 website ασφαλίσεων και βγες κερδισμένος!\r\n\r\nΑλλαγές στα τεκμήρια και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης\r\n\r\nΣημαντικές αλλαγές έρχονται για τους ιδιοκτήτες ΙΧ στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων, αφού τα τεκμήρια αλλά και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης δεν θα επιβάλλεται πλέον βάσει των κυβικών του κινητήρα αλλά βάσει της Αξίας Λιανικής κάποιου αυτοκινήτου.\r\n\r\nΠρακτικά αυτό σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκίνητο 2.000 κυβικών που είναι 5ετίας δεν θα καταβάλλει Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αφού το τεκμήριο του θα μειωθεί πάρα πολύ.\r\n\r\nΑντίθετα όσοι έχουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα αξίας από 40.000 χωρίς όμως να κινούνται από μεγάλους κινητήρες θα… πληρώσουν, καθώς και το τεκμήριο θα είναι υψηλότερο ενώ παράλληλα θα πρέπει να καταβάλλουν και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που θα τους αναλογεί.\r\n\r\n

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts