Ροχαλητό τέλος! Δείτε τον τρόπο…

Όλοι γνωρίζουμε το πόσο σημαντικό είναι να απολαμβάνει κανείς έναν καλό βραδινό ύπνο, κάτι που είναι άλλωστε κοινή συνισταμένη πολλών θετικών επιδράσεων στην υγεία μας….\r\n\r\nΑλλά πολλές φορές το έντονο/δυνατό ροχαλητό του/της συντρόφου που κοιμάται δίπλα σας στο κρεβάτι, σας εμποδίζει να κοιμηθείτε καλά.\r\n\r\nΈνα από τα πράγματα που συμβάλλει στο ροχαλητό είναι η υπερβολική έκκριση βλέννας από τους βλεννογόνους αδένες. Εάν μπορείτε να μειώσετε την ποσότητα της βλέννας που συσσωρεύεται στο λαιμό και την ρινική οδό, θα απελευθερώσετε τους αεραγωγούς και ίσως καταφέρετε να μειώσετε ή και να εξαλείψετε το ροχαλητό εντελώς.\r\n\r\nΈνας από τους πιο απλούς τρόπους για να επιτευχθεί αυτό είναι με έναν χυμό από φυσικά υλικά, όπως αυτός που ακολουθεί:\r\n\r\nΥλικά:\r\n\r\n-2 μήλα\r\n-2 καρότα\r\n-χυμό από το 1/4 ενός λεμονιού\r\n-2 εκατοστά από ρίζα τζίντζερ (τριμμένο)\r\n\r\nΌλα τα υλικά πρέπει να είναι βιολογικής καλλιέργειας.\r\n\r\nΤι πρέπει να αποφεύγετε για να μην επιδεινώνετε το ροχαλητό\r\n\r\n-Υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ\r\n-Υπερβολική κατανάλωση σοκολάτας\r\n-Υπερβολική κατανάλωση τηγανητών τροφών\r\n-Κατανάλωση τροφίμων που είναι πολύ αλευρωμένα\r\n-Υπερβολική κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών\r\n\r\nΜε την εξάλειψη αυτών των τροφών/συνηθειών ή τουλάχιστον τον περιορισμό τους όσο το δυνατόν περισσότερο, και αν πίνετε φρέσκους χυμούς που περιέχουν φυσικά, βιολογικά υλικά, θα διαπιστώσετε ότι θα έχετε μειωμένη έκκριση βλέννας που περιορίζει τους αεραγωγούς σας, και αυτό θα σας βοηθήσει να ανακουφίσετε το ροχαλητό σας, δίνοντας στον/στην σύντροφό σας τον καλό ύπνο τη νύχτα που τους αξίζει.\r\n\r\nΠηγή: news.yahoo.com

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts