Πώς θα αποφύγετε τις περιττές θερμίδες το Πάσχα

Κουλουράκια, τσουρέκια, σοκολατένια αυγά και πολλές άλλες λιχουδιές αποτελούν τους πειρασμούς του πασχαλινού τραπεζιού. Πως είναι δυνατόν να αντισταθεί κάποιος και να μην απλώσει το χέρι του στα εδέσματα αλλά και στα γλυκίσματα χωρίς να σκέφτεται συνεχώς τις θερμίδες και τα κιλά που ενδεχομένως θα πάρει;\r\n\r\nΠώς θα το καταφέρετε; Διαβάστε τι συμβουλεύουν τι ειδικοί:\r\n\r\nΝαι μεν αλλά\r\n\r\nΗ γνωστή διαιτολόγος Melissa Hay, συνιστά στους απανταχού λάτρεις της σοκολάτας και των σοκολατένιων αυγών να προτιμούν να καταναλώνουν μαύρη σοκολάτα από ότι γάλακτος καθώς περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά.\r\n\r\nΤην ίδια στιγμή ανακαλύπτει ένα τεράστιο λάθος το οποίο κάνουν μικροί και μεγάλοι τις ημέρες της λαμπρής: τρώνε σοκολάτες και σοκολατένια αυγά με άδειο στομάχι. Αυτό έχει σαν συνέπεια να ανεβαίνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και έτσι μετά από λίγο να γουργουρίζει η κοιλιά»\r\n\r\nΠροσφέρετε και σε άλλους\r\n\r\nΑν οι σοκολάτες, τα ζαχαρωτά και τα γλυκά είναι οι μεγάλες σας αδυναμίες, αλλά παράλληλα δεν θέλετε να δείτε τη ζυγαριά σας να παίρνει την ανηφόρα η διαιτολόγος Mellissa Hay συστήνει να : «μοιραστείτε τα γλυκά σας με συγγενείς, φίλους και συναδέλφους».\r\n\r\nΠροτιμήστε κατσίκι αντί για αρνί και μην ξεχνάτε να καταναλώνετε σαλάτες , φρούτα και ελαφρά σνακ είναι μερικά έξυπνα τρικ για να μην πάρετε παραπάνω κιλά.\r\n\r\nΜη στερηθείτε το φαγητό πριν την Ανάσταση\r\n\r\nΜην κάθεστε πολλή ώρα στο πασχαλινό τραπέζι γιατί θα τσιμπολογάτε συνεχώς.\r\n\r\nΚρατήστε σημειώσεις\r\n\r\nΜια μέθοδος που αποδείχτηκε ότι αποδίδει στον έλεγχο του βάρους είναι να κρατάτε ημερολόγιο στο οποίο θα γράφετε τι και πόσο τρώτε κάθε ημέρα. Έχει αποδειχθεί ότι όσοι το κάνουν χάνουν το διπλάσιο βάρος από εκείνους που δεν το κάνουν.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts