Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
life

Facebook: Ο εμπνευστής του «like» εξηγεί το λόγο που αγνόησε το «dislike»

Πολλοί το έχουν ζητήσει, άλλοι το απαιτούν, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που υποστηρίζουν πως το κουμπί «dislike» στο Facebook είναι ίσως το πιο απαραίτητο κουμπί του συστήματος.

Facebook: Ο εμπνευστής του «like» εξηγεί το λόγο που αγνόησε το «dislike»

Πολλοί το έχουν ζητήσει, άλλοι το απαιτούν, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που υποστηρίζουν πως το κουμπί «dislike» στο Facebook είναι ίσως το πιο απαραίτητο κουμπί του συστήματος.\r\n\r\nΟ εμπνευστής του «μου αρέσει», δίνει τις δικές του απαντήσεις για το λόγο που ποτέ δεν είδαμε το κουμπί «δεν μου αρέσει» στο δημοφιλές μέσο και απαντά σε όσους υποστηρίζουν πως η εν λόγω επιλογή θα πρέπει άμεσα να κάνει την εμφάνισή της.\r\n\r\nΟ πρώην επικεφαλής προγραμματιστής του Facebook, Μπρετ Τέιλορ υποστηρίζει πως ο λόγος που δημιουργήθηκε η επιλογή «μου αρέσει» ήταν για να βοηθήσει τους χρήστες να εκφράσουν τον θαυμασμό και την υποστήριξη τους για κάποια ανάρτηση με έναν πιο εύκολο και άμεσο τρόπο από το οποιοδήποτε σχόλιο. Έτσι, με το πάτημα ενός κουμπιού δηλώνουν «σύμφωνοι» με κάποια κατάσταση ή κάποια φωτογραφία, χωρίς να χρειαστεί να μπουν στην διαδικασία να σχολιάσουν.\r\n\r\nΤο κουμπί «δεν μου αρέσει», θα περιέπλεκε τα πράγματα σύμφωνα με τον Τέιλορ. «Υπήρχε διαμάχη για το αν θα έπρεπε να υπάρξει η συγκεκριμένη επιλογή. Σε αντίθεση με το like, το dislike φανερώνει αρνητικά συναισθήματα και προκαλεί ανεπιθύμητα vibes μεταξύ των χρηστών. Είναι τρομερά εύκολο στη χρήση και αυτό θα ενθάρρυνε τους διαδικτυακούς «φίλους» να αναπτύξουν συναισθήματα μίσος ο ένας για τον άλλο. Έτσι, καταλήξαμε πως τα φαινόμενα αυτά δεν θα έπαιρναν μεγάλες διαστάσεις αν αποκλείαμε το συγκεκριμένο κουμπί από τις επιλογές, καθώς το να σχολιάσεις κάτι αρνητικό κάτω από κάποια ανάρτηση  είναι πολύ πιο δύσκολο και χρονοβόρο από το πάτημα ενός κουμπιού», εξηγεί.\r\n\r\nΈτσι, σύμφωνα με τους προγραμματιστές του Facebook, ισχύει πως «αν δεν έχεις κάτι καλό να πεις, καλύτερα να μην πεις τίποτα». Κι εδώ που τα λέμε δεν έχουν άδικο. Μήπως να ξανασκεφτούμε όλοι εμείς που υποστηρίζαμε το «κουμπί του μίσους» τις άσχημες συνέπειές του; Ας αρκεστούμε στο like και ας αφήσουμε τα πικάντικα έξω από το παιχνίδι των social media.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY