Χορός: Διώχνει το στρες… ανεβάζει τη λίμπιντο και ενισχύει τη μνήμη!

Δυνατή μουσική, ρυθμός και κίνηση: το καλύτερο αντίδοτο για την αποφυγή του άγχους και του στρες. Ο χορός γεννήθηκε για να αποκαλύψει κρυφές πλευρές μας από τη λατρεία και τον έρωτα μέχρι την επιθυμία και τον πόνο. Και μπορεί σήμερα να είναι συνώνυμο της διασκέδασης, αλλά κανείς δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το γρίφο που μας βάζει στον «πειρασμό» να κουνήσουμε το σώμα μας στο ρυθμό της μουσικής.\r\n\r\nΜελέτες δείχνουν ότι ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται τους δυνατούς ήχους σαν απότομες μετακινήσεις και προσπαθώντας να ισορροπήσει το σώμα, του δίνει εντολή για κίνηση. Όλη αυτή η διαδικασία προκαλεί, σύμφωνα με τους επιστήμονες, μια έντονη αίσθηση ευχαρίστησης που πλημμυρίζει τον οργανισμό.\r\n\r\nΟ χορός εξασφαλίζει καλή υγεία, ευεξία, καλή φυσική κατάσταση και όμορφο σώμα, ενώ παράλληλα καλλιεργεί την ψυχή και το πνεύμα, εκτονώνει, διασκεδάζει και χαλαρώνει. Όμως αυτό που κάνει τον χορό ένα ξεχωριστό και χρήσιμο χόμπι, είναι η έντονα κοινωνική πλευρά του, που μπορεί να σας χαρίσει αυτοπεποίθηση, νέους φίλους και πολλές ευχάριστες στιγμές!\r\n\r\nΗ καλύτερη γυμναστική!\r\n\r\nΔεν είναι τυχαίο που οι χορευτές έχουν σώματα άξια θαυμασμού. O χορός -μαζί με το κολύμπι- είναι μια από τις καλύτερες αεροβικές ασκήσεις. «Ο χορός έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας, την υγεία μας αλλά και την ψυχολογία μας. Μας γυμνάζει. Μάλιστα, υπάρχουν ορισμένες μυϊκές ομάδες που γυμνάζονται μόνο με το χορό» επισημαίνει η ιδιοκτήτρια σχολή χορού, Βάσω Πριγγοπούλου και υποστηρίζει πως αυξάνει το ρυθμό του μεταβολισμού, βοηθάει στις καύσεις του οργανισμού και επομένως συμβάλλει στην απώλεια κιλών. «Η μουσική συμβάλλει στη ψυχική ισορροπία και ο χορός είναι μια δυνατότητα έκφρασης, μια διέξοδος από την καθημερινότητα και το στρες. Κάθε χορός γεννήθηκε εξάλλου για να υπηρετήσει μια κοινωνική ανάγκη. Ο χορός είναι φτιαγμένος πάντα για δύο ή περισσότερους ανθρώπους, που βιώνουν έτσι τη χαρά της επαφής και της ομάδας», τονίζει.\r\n\r\nΣύμφωνα με τους ειδικούς, ο χορός μπορεί να γίνει η ιδανική γυμναστική για την καρδιά αλλά και τη μνήμη. Στατιστικά ο χορός είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος «ενδυνάμωσης» της μνήμης, αλλά και ανασταλτικός παράγοντας για την εμφάνιση άνοιας και Αλτσχάιμερ σε ποσοστό που αγγίζει το 76%. Την ίδια στιγμή, το διάβασμα αποδείχτηκε αποτελεσματικό κατά 35% και τα σταυρόλεξα κατά 47%. Ο λόγος; Ο χορός, αντίθετα με άλλες μορφές άσκησης, απαιτεί την απομνημόνευση συγκεκριμένων κινήσεων, καλά αντανακλαστικά και συγχρονισμό.\r\n\r\nΠοιους αφορά\r\n\r\nΧορό μπορεί να ξεκινήσει, ο καθένας ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. «Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες ικανότητες ή ταλέντο. Το μόνο που χρειάζεται είναι θέληση. Μετά τα πρώτα 1-2 μαθήματα θα γνωρίζετε τα βασικά βήματα όλων των λάτιν και ευρωπαϊκών χορών, ενώ στα 3-4 θα μπορείτε να αναγνωρίζετε κάθε ρυθμό», λέει.\r\n\r\nΜε παρέα ή όχι, ο χορός μπορεί να γίνει μια αγαπημένη συνήθεια που μας απαλλάσσει από το άγχος, ενισχύει τη μνήμη, μας στηρίζει στη μάχη μας με τη ζυγαριά και συμβάλλει στο να γυμνάσουμε όλο μας το σώμα. Όμως πώς γίνεται να επιλέξουμε το κατάλληλο είδος για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα; «Η επιλογή του είδους χορού που θα επιλέξει ο καθένας είναι υποκειμενική εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία του κάθε ατόμου αλλά και από τη σωματική του διάπλαση. Αν π.χ κάποιος έχει λίγα κιλάκια παραπάνω τότε θα πρέπει να κάνει σύγχρονο χορό που περιέχει μέσα και το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού» αναφέρει η ιδιοκτήτρια σχολής χορού.\r\n\r\nΠηγή: karfitsa.gr

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts