Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
life

Απαράδεκτο e-mail της Samsung: «Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τον θάνατο του Steve Jobs» (pics)

Αλγεινές εντυπώσεις προκαλεί η δημοσιοποίηση ενός e-mail διευθυντή της Samsung, στον οποίο ο θάνατος του Steve Jobs της Apple προκάλεσε «επιχειρηματική ευφορία».

Απαράδεκτο e-mail της Samsung: «Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τον θάνατο του Steve Jobs» (pics)

Αλγεινές εντυπώσεις προκαλεί η δημοσιοποίηση ενός e-mail διευθυντή της Samsung, στον οποίο ο θάνατος του Steve Jobs της Apple προκάλεσε «επιχειρηματική ευφορία».\r\n\r\nΟ ανταγωνισμός μεταξύ των κολοσσών Apple και Samsung φαίνεται πως δεν καταλαβαίνει ούτε από προσωπικά δράματα και ο επικεφαλής πωλήσεων της Samsung Michael Pennington το 2011 το έκανε αυτό απολύτως σαφές.\r\n\r\nΤότε είχε επικρατήσει πανικός στους αντιπάλους, επειδή ο θάνατος του Jobs συνέπεσε με το λανσάρισμα του Galaxy SII. Ολοι λοιπόν στην εταιρεία είχαν φοβηθεί ότι τα φώτα θα έπεφταν στην Apple…\r\n\r\n\r\n\r\nΟ Pennington τότε, την 7η Οκτωβρίου του 2011, δύο μέρες μετά το θάνατο που συγκλόνισε τον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο, είχε γράψει σε ένα e-mail που δημοσιοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα:\r\n\r\n«Δυστυχώς, ο θάνατος του Steve Jobs έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο κύμα δημοσιότητας για την Apple και την “υπεροχή” του iPhone τα οποία δημιούργησε ο παθιασμένος, ακούραστος, τελειομανής άντρας… Ποιος δεν θα ήθελε να αγοράσει μία συσκευή που δημιούργησε ένας τέτοιος άνθρωπος. Και όμως, επειδή το βλέπω εδώ και καιρό αυτό που γίνεται, πρέπει να σας πώς ότι τώρα είναι η ιδανική ευκαιρία να επιτεθούμε στο iPhone. Αν δεν συμφωνείτε, θα σταματήσω να επιμένω, αλλά θα ήθελα να με ενημερώσετε ποια είναι η στρατηγική μας, ώστε να συνταχθώ με αυτήν».\r\n\r\n\r\n\r\nΜάλιστα ο κ. Pennington πρότεινε να ζητήσουν από τη Google να ξεκινήσει εκείνη μία καμπάνια κατά της Apple, στην πιο ευάλωτή της στιγμή: «Αν εξακολουθεί να αποτελεί θέση της Samsung να αποφεύγουμε τις επιθέσεις στην Apple, τότε μπορούμε να ζητήσουμε από τη Google να αναλάβει εκείνη μία καμπάνια κατά της!».\r\n\r\nΤελικά η γραμμή Pennington πέρασε και η Samsung άρχισε τις επιθέσεις στο iPhone με τη διαφημιστική καμπάνια «Next Big Thing» το 2012 που ουσιαστικά κορόιδευε τους ανθρώπους που στέκονται στην ουρά για να αποκτήσουν ένα από τα προϊόντα της Apple.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nΠηγή: Πρώτο Θέμα

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY