10 τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα

Η συστηματική κατανάλωση ορισμένων τροφών επιτρέπει να έχουμε επιδερμίδα καλά ενυδατωμένη και καλά προετοιμασμένη για ένα υγιεινό και όμορφο μαύρισμα. Ανάμεσα σε αυτές τις τροφές περιλαμβάνονται κυρίως φρούτα – λαχανικά κίτρινου και πορτοκαλί χρώματος.\r\n\r\n\r\n\r\nΤο β-καροτένιο βρίσκεται κυρίως στα λαχανικά και στα φρούτα με πορτοκαλί – κίτρινο – κόκκινο χρώμα, έχει την ικανότητα να διεγείρει την παραγωγή μελανίνης και συνεπώς επιταχύνει τη διαδικασία του μαυρίσματος και τη διατηρεί για περισσότερο χρονικό διάστημα. Ακόμη μια ιδιότητα του είναι να προλαμβάνει τις πανάδες και τους ερεθισμούς της επιδερμίδας.\r\n

Συγκρίνετε εύκολα την ασφαλιστική αγορά και κερδίστε!

\r\nΕκτός από το β-καροτένιο υπάρχουν και άλλα θρεπτικά συστατικά που βοηθούν τη διαδικασία του μαυρίσματος όπως είναι το σελήνιο, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός κ.α. Ας δούμε όμως ποια τρόφιμα αποτελούν καλές πηγές αυτών:\r\n\r\n\r\n\r\n1.Τα καρότα.Ανήκουν στην ομάδα των καροτενοειδών που είναι απαραίτητα για την υγεία και την ελαστικότητα του δέρματος. 2-3 λοιπόν καρότα την ημέρα θα αποτελούσαν ένα νόστιμο και με λίγες θερμίδες σνακ.\r\n\r\n2.Τα λεμόνια. Η βιταμίνη C που περιέχουν, έχει την ικανότητα να καταπολεμεί τις επιβλαβείς ιδιότητες των ελεύθερων ριζών. Μία λεμονάδα λοιπόν το απόγευμα αντί για καφέ θα ήταν ένα πολύ δροσιστικό και απολαυστικό ποτό.\r\n\r\n3.Τα ψάρια. Είναι πλούσια σε σελήνιο και βιταμίνη Α που προστατεύουν το δέρμα από αλλοιώσεις. Ο ψευδάργυρος επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης των τραυμάτων και των ηλιακών εγκαυμάτων.\r\n\r\n4.Τα βερίκοκα. Αποτελούν συμπυκνωμένη πηγή β-καροτίνης και έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.\r\n\r\n5.Τα αυγά. Είναι καλή πηγή βιταμίνης Α και ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης, ουσία πολύ θρεπτική για το δέρμα.\r\n\r\n6.Τα θαλασσινά. Λόγω του σεληνίου και του ψευδάργυρου που περιέχουν διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος, μειώνοντας παράλληλα την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα. Ακόμη ο χαλκός διεγείρει τη λειτουργία του ενζύμου τυροσινάση, με τη βοήθεια της οποίας παράγεται η μελανίνη.\r\n\r\n7.Οι πιπεριές. Πλούσια πηγή βιταμίνης C, με έντονη αντιοξειδωτική δράση. Προσθέστε λοιπόν στη σαλάτα σας και μια πιπεριά κάνοντας τη και πιο γευστική και πιο θρεπτική.\r\n\r\n8.Τα δημητριακά ολικής άλεσης. Καλές πηγές σεληνίου, που είναι ένα φυσικό αντιοξειδωτικό, το οποίο παρεμποδίζει τη διαδικασία σχηματισμού ελεύθερων ριζών. Ακόμη είναι πηγές βιταμίνης Α και του συμπλέγματος Β.\r\n\r\n9.Η ντομάτα. Πλούσια σε σελήνιο και β- καροτένιο που δεν είναι ευεργετικά μόνο για την αντιοξειδωτική τους δράση, αλλά συντελούν στη διατήρηση ενός ενυδατωμένου και ελαστικού δέρματος. Τι πιο ευχάριστο από μια χωριάτικη σαλάτα τώρα το καλοκαίρι λοιπόν!\r\n\r\n10.Τα ροδάκινα. Περιέχουν εκτός από καροτενοειδή και φλαβονοειδή που βοηθούν στο μαύρισμα.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts