Όσα (δε) θα θέλατε να ξέρετε για το frozen yogurt (vid)

Πολλοί είναι αυτοί που τα τελευταία χρόνια εγκαταλείπουν το παραδοσιακό γλύκισμα του καλοκαιριού το παγωτό για ένα πολλά υποσχόμενο και πιο “υγιεινό”: το παγωμένο γιαούρτι.\r\n\r\nΜη βιάζεστε όμως.\r\n\r\nΊσως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Εν αντιθέσει με το κλασικό γιαούρτι, το παγωμένο αυτό γλύκισμα περιέχει υψηλή ποσότητα ζάχαρης.\r\n\r\nΨάξε και βρες το καλύτερο δώρο για τα παιδιά!\r\n\r\n“Το γεγονός ότι το όνομα περιέχει τη λέξη ‘γιαούρτι’ κανείς δεν σας εγγυάται τι έχετε στο κυπελάκι σας” λέει ο David Katz, ιδρυτής του Κέντρου Ερευνών Πρόληψης του πανεπιστημίου του Yale. “Δεν μιλάμε για εναλλακτική στο γιαούρτι αλλά στο παγωτό”, προσθέτει μιλώντας στη Ηuffingtonpost.\r\n\r\nΣτις έρευνες που διεξήγαγε το Κέντρο βρήκε στο γλύκισμα αυτό πρόσθετα όπως: κόμμι γκουάρ, μαλτοδεξτρίνη, κιτρικό νάτριο, κόμμι κυτταρίνης, φωσφορικό δινάτριο και προπυλενογλυκόλη μονοεστέρες (συστατικά που ίσως δεν θα θέλατε να αναζητήσετε στο ίντερνετ για να δείτε τι είναι).\r\n\r\nΆλλα περιείχαν πηκτικές ουσίες ακόμη και από φύκη. Ενώ άλλα περιείχαν και συνθετικές ουσίες.\r\n\r\nΌπως προσθέτει ο Katz, “το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε ότι κάτι είναι επιβλαβές, δε σημαίνει ότι δεν είναι. Συχνά τα πρόσθετα είναι ένας δείκτης του πόσο μακρυά είναι ένα τρόφιμο από τη φυσική του κατάσταση”.\r\n\r\nΜια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων παγκοσμίων πάντως συμβουλεύει εδώ και χρόνια τους καταναλωτές “αν κάτι έχει πάνω από πέντε συστατικά ή δεν αναγνωρίζετε κάποιο από αυτά, μην το καταναλώσετε”.\r\n\r\nhttp://www.youtube.com/watch?v=ykKIKWPBPZQ&feature=player_embedded

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts