Υπόθεση «αδυνάτισμα»: 3 κακές πρωινές συνήθειες

Είτε ξυπνάτε με δυσκολία, είτε με κέφι και έτοιμη να αδράξετε την ημέρα, οι επιλογές που κάνετε τις δύπ πρώτες ώρες, αφού σηκωθείτε από το κρεβάτι, επηρεάζουν και την σιλουέτα σας. Μάθετε τι να αποφύγετε εάν ο στόχος σας είναι να χάσετε κιλά.\r\n\r\nΈλα στη WIND & κέρδισε!\r\n\r\n1) Δεν γυμνάζεστε\r\n\r\nΕίναι γνωστό ότι η άσκηση καίει θερμίδες και η επίσκεψη στο γυμναστήριο, μόλις ξυπνάτε, εξασφαλίζει ότι δεν θα παραμελήσετε το σώμα σας, με τις υποχρεώσεις που μπορεί να προκύψουν μέσα στην ημέρα. Οι έρευνες δείχνουν, ακόμα, ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται το πρωί έχουν την τάση να είναι πιο αφοσιωμένοι στις ασκήσεις τους.\r\n\r\n2) Φεύγετε από το σπίτι χωρίς να έχετε φάει πρωινό\r\n\r\nΤο να δίνετε μία ώθηση στον μεταβολισμό σας βοηθάει να κάψετε ευκολότερα θερμίδες και, το πρώτο πράγμα που συμβάλλει σε αυτό είναι το πρωινό. Επίσης, σας δίνει ενέργεια για να ξεκινήσετε δυναμικά την πρωινή σας γυμναστική, οπότε μην παραμελείτε να καταναλώνετε γρήγορα, γεμάτα πρωτεΐνες γεύματα. Ακόμα κι αν δεν σκοπεύετε να πάτε γυμναστήριο το πρωί, προκειμένου να χάσετε βάρος, το πρωινό είναι απαραίτητο.\r\n\r\n3) Ο πρωινός σας καφές απέξω\r\n\r\nΔεν είναι κακό να πίνετε καφέ το πρωί. Για την ακρίβεια, ο καφές βοηθάει τον οργανισμό να ανταπεξέλθει καλύτερα στην γυμναστική. Αν, όμως, παίρνετε τον καφέ σας απέξω, προσέχετε τις επιλογές σας. Τα ροφήματα με σαντιγί, νιφάδες σοκολάτας ή σιρόπι μπορούν να επιβαρύνουν τον οργανισμό σας με έως και 500 θερμίδες. Παραγγείλτε έναν απλό καφέ, με γάλα και γλυκαντικό και πάρτε την ημερήσια δόση καφεΐνης που χρειάζεστε, χωρίς να πάρετε θερμίδες.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts