Τι αλλάζει από αύριο στο facebook

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Wall Street Journal από την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, το Facebook θα ξεκινήσει να προβάλει διαφημιστικό βίντεο σε μορφή autoplay, που θα εμφανίζονται στο News Feed των χρηστών τόσο στη web έκδοση όσο και στα smartphones.

\r\n

Μία από τις πρώτες διαφημίσεις θα είναι το trailer της ταινίας ‘Divergent’ που θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο και η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για προβολή στο κοινωνικό δίκτυο.\r\n\r\nΟι διαφημίσεις θα έχουν διάρκεια 15 δευτερόλεπτα και όπως είναι λογικό δε θα χαροποιήσουν ιδιαίτερα τους χρήστες του Facebook.\r\n\r\nΠροσφορές, Εκτυπώσιμα Κουπόνια & Εκπτωτικοί Κωδικοί… Απευθείας στο Email σου!\r\n\r\nΜία δεύτερη αλλαγή η οποία αναμένεται να κάνει σύντομα την εμφάνιση της στο δημοφιλές social network είναι το νέο κουμπί ‘Donate Now’ για την υποβολή δωρεών σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.\r\n\r\nΑρχικά οι μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που θα εμφανίζουν το εν λόγω κουμπί στις σελίδες τους θα είναι μόλις 19, ανάμεσα στις οποίες οι DonorsChoose.org, Boys And Girls Club Of America, World Wildlife Fund, UNICEF, Red Cross και Kiva. Μετά από μια προκαθορισμένη περίοδο δοκιμών η νέα λειτουργία θα διατεθεί και σε άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

\r\n

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts