Σνακ που συντελούν στην καλή διατροφή

Οι ώρες στο γραφείο είναι ατέλειωτες και εσύ θα ήθελες να τσιμπήσεις κάτι; Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τα κιλά. Σου συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο υγιεινά σνακ που κάνουν καλό στην υγεία και τη σιλουέτα σου.\r\n\r\nΑμύγδαλα\r\n\r\nΞηροί καρποί πλούσιοι σε υγιή λιπαρά, που σε βοηθούν κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας. Έρευνες έχουν καταλήξει, πως άνθρωποι, οι οποίοι κατανάλωναν αμύγδαλα κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας αντί για κάποιο άλλο σνακ, έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνους που προτιμούσαν το αντίθετο.\r\n\r\nΑπόκτησε κονσόλα Ps Vita μόνο με 199€ και με δώρα στο Public.gr!\r\n\r\nΠράσινο τσάι\r\n\r\nΜια ζεστή γουλιά ενυδατώνει, όπως το νερό. Τα αντιοξειδωτικά στο πράσινο τσάι βοηθούν στο κάψιμο λίπους. Πίνοντας πέντε φλιτζάνια την ημέρα θα χάσεις το διπλάσιο βάρος.\r\n\r\nΜπανάνες\r\n\r\nΟι μπανάνες είναι η super τροφή αδυνατίσματος. Μια μεσαίου μεγέθους μπανάνα θα ενισχύσει το μεταβολισμό με 12,5 γρ. ανθεκτικό άμυλο.\r\n\r\nΑυγά\r\n\r\nΌταν τα εντάξεις στη διατροφή σου, τότε γεμίζεις με πρωτεΐνες που θα συγκρατήσουν την όρεξή σου. Μια μελέτη διαπίστωσε, ότι οι υπέρβαρες γυναίκες που έτρωγαν στο πρωινό τους αυγό, έχασαν διπλάσιο βάρος. Και μην ανησυχείς για τη χοληστερίνη, καθώς αν φας μόνο τα ασπράδια, δε θα έχεις πρόβλημα.\r\n\r\nΜαύρη σοκολάτα\r\n\r\nΕδώ οι λάτρεις της σοκολάτας παίρνουν την εκδίκησή τους! Ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας μπορεί να επιβραδύνει την πέψη, ώστε να αισθάνεται κανείς χορτάτος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η μαύρη σοκολάτα είναι γεμάτη από μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Μελέτες δείχνουν, πως αυτά τα καλά φυτικά λίπη ενισχύουν την υγεία της καρδιάς και την προστασία έναντι χρόνιων παθήσεων. Περιορίζουν τον πόθο για αλάτι ή γλυκά και βοηθούν στην καύση του λίπους.\r\n\r\nΠορτοκάλια\r\n\r\nΜε μόνο 59 θερμίδες ένα πορτοκάλι περιέχει μεγάλη δόση φυτικών ινών. Δημιουργεί αίσθηση κορεσμού και έτσι τρως λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας.\r\n\r\nΚουκουνάρια\r\n\r\nΑυτές οι μικροσκοπικές μπουκίτσες περικλείουν υγιή λιπαρά οξέα-σύμμαχους της καρδιάς, που καταστέλουν τις ορμόνες της πείνας και καίνε το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Μια μελέτη διαπίστωσε, ότι η αντικατάσταση κορεσμένων λιπών με υγιή λίπη βοήθησε υπέρβαρα άτομα, να χάσουν βάρος χωρίς μειώσουν την πρόσληψη θερμίδων ή να αυξήσουν τη σωματική άσκηση. Λευκά φασόλια Μισό φλιτζάνι αυτών των φασολιών σου χαρίζει 4γρ. ανθεκτικού αμύλου που αυξάνει το μεταβολισμό.\r\n\r\nΤυρί\r\n\r\nΤο φρέσκο κατσικίσιο τυρί και η φέτα περιέχουν ένα λιπαρό οξύ, που βοηθά στο αίσθημα κορεσμού και την καύση περισσότερου λίπους. Τα βιολογικής προελεύσεως προϊόντα είναι και τα ιδανικά.\r\n\r\nΠατάτες\r\n\r\nΕίναι αλήθεια, ότι οι πατάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, αλλά είναι 3 φορές περισσότερο χορταστικές από ότι μια φέτα ψωμιού. Επίσης είναι πλούσιες σε ανθεκτικό άμυλο, το οποίο βοηθά το σώμα να  κάψει λίπος.\r\n\r\nΓάλα με χαμηλά λιπαρά\r\n\r\nΛειτουργεί ως πηγή ασβεστίου και του ίδιου καλού λιπαρού οξέως που έχουν και τα τυριά.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nΠηγή: faysbook.gr

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts