Ποια είναι η σωστή διατροφή για τους φοιτητές

Πώς πρέπει να είναι η διατροφή των φοιτητών αφού ο οργανισμός σε αυτή την ηλικία έχει αυξημένες ανάγκες;\r\n\r\nΗ διατροφή των φοιτητών συνήθως δεν είναι ισορροπημένη. Στην ηλικία αυτή ο οργανισμός έχει αυξημένες ανάγκες και οι φοιτητές δεν προσέχουν ιδιαίτερα τι τρώνε ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες αυτές.\r\n\r\nΣυνηθίζουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες έτοιμων φαγητών (fast food), παραλείπουν γεύματα, τρώνε άστατες ώρες, δεν αθλούνται αρκετά κλπ.\r\n\r\nΑκολουθώντας κάποιες βασικές διατροφικές οδηγίες σε όλη τη διάρκεια της φοιτητικής ζωής, συμβάλλουν στην καλή υγεία του οργανισμού τους χωρίς παράλληλα να τους λείψει τίποτα:\r\n\r\n- Υιοθέτηση της Μεσογειακής διατροφής . Φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ψάρι, ελαιόλαδο και μαύρο ψωμί πρέπει να αποτελούν τη βάση της καθημερινής τους διατροφής.\r\n- Τακτικά γεύματα χωρίς να παραλείπεται το καλό πρωϊνό και με ελαφρύ βραδινό.\r\n- Όχι στα πολλά γλυκά.\r\n- Όχι στα τηγανιτά.\r\n- Κατανάλωση κρέατος με μέτρο.\r\n- Όχι στο αλκοόλ. Εξαίρεση ένα ποτήρι λευκό ή κόκκινο κρασί.\r\n- Όχι στα αναψυκτικά. Προτίμηση στο μεταλλικό νερό και τη σόδα.\r\n\r\nΕπιλογές έτοιμου φαγητού για τη διατροφή των φοιτητών\r\n- Σάντουιτς: Αρκεί να μην περιέχει αλλαντικά, πατάτες, ομελέτες, μαγιονέζα κ.λπ. Προτίμηση στα λαχανικά τη βραστή γαλοπούλα και το βραστό αυγό.\r\n- Πίτσα: Προτίμηση στην πίτσα με πολλά λαχανικά και λίγα αλλαντικά.\r\n- Σουβλάκια: Όχι σε γύρο και καλαμάκι χοιρινό. Προτίμηση στο σουβλάκι με καλαμάκι κοτόπουλο.\r\n- Fast food: Όχι σε χάμπουργκερ και κλαμπ σάντουιτς. Προτίμηση στις σαλάτες που προσφέρονται στις αλυσίδες fast food.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts