Οι θερμίδες επηρεάζουν τη μνήμη!

Αμερικανοί επιστήμονες διεξήγαγαν μια έρευνα στην οποία διαπίστωσαν πως το πολύ φαγητό διπλασιάζει τον κίνδυνο εκδηλώσεως προβλημάτων μνήμης!\r\n\r\nΣύμφωνα με την μελέτη οι εθελοντές που κατανάλωναν περισσότερες από 2.100 θερμίδες την ημέρα είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να πάσχουν από ήπια νοητική διαταραχή που είναι μία κατάσταση που συχνά αποτελεί προάγγελο άνοιας αργότερα στη ζωή.\r\n\r\nΔιαβάστε την ιστορία: Έχασα 16 κιλά σε 4 εβδομάδες!\r\n\r\nΠρογενέστερες μελέτες έχουν δείξει ότι η ήπια νοητική διαταραχή αρχίζει να εμφανίζεται βαθμιαία στα 40 και στα 50 χρόνια, με τη συχνότητά της να αυξάνεται κατ’ αναλογία με την ηλικία με τις ηλικίες από 60 έως 69 ετών να προσβάλλει τον ένα στους πέντε.\r\n\r\nΕπιπλέον, ο ένας στους δύο πάσχοντες από αυτήν αναπτύσσει τελικά άνοια, ενώ από τους υπόλοιπους οι μισοί περνούν φυσιολογικά τη ζωή τους και οι άλλοι μισοί βλέπουν την μνήμη τους να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου.\r\nΗ νέα μελέτη διενεργήθηκε σε 1.200 εθελοντές ηλικίας 70-89 ετών, οι οποίοι δεν είχαν διαγνωσμένη άνοια. Οι ερευνητές τους υπέβαλλαν σε ειδικά τεστ αξιολόγησης της μνήμης, διαπιστώνοντας πως οι 163 αντιμετώπιζαν προβλήματα.\r\n\r\nΕπιπλέον, αξιολόγησαν τις διατροφικές τους συνήθειες και τους ταξινόμησαν σε τρεις ομάδες. Η πρώτη κατανάλωνε 600 έως 1.500 θερμίδες την ημέρα, η δεύτερη 1.500 έως 2.100 και η τρίτη από 2.100 έως 6.000.\r\n\r\nΗ ανάλυση των στοιχείων έδειξε πως όσοι εθελοντές κατανάλωναν περισσότερες από 2.100 θερμίδες την ημέρα διέτρεχαν διπλάσιο κίνδυνο να έχουν προβλήματα μνήμης!\r\nΜάλιστα όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες συνυπολόγισαν και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια μνήμης, όπως το μορφωτικό επίπεδο και το ιστορικό εγκεφαλικού, διαβήτη ή κατάθλιψης που όμως δεν επηρέασαν το αποτέλεσμα.\r\n\r\nΔεν παρατηρήθηκαν στατιστικώς σημαντικές διαφορές στον κίνδυνο εκδηλώσεως προβλημάτων μνήμης μεταξύ των εθελοντών που κατανάλωναν από 600 έως 1.500 θερμίδες ημερησίως και εκείνων που κατανάλωναν από 1.500 έως 2.100.\r\n\r\nΤο συμπέρασμα της μελέτης είναι πως όσο περισσότερες θερμίδες καταναλώνουμε, τόσο περισσότερο  κινδυνεύουμε συνεπώς, ο περιορισμός των ημερήσιων θερμίδων και η υγιεινή διατροφή θα μπορούσαν να αποτελέσουν έναν απλό τρόπο πρόληψης της απώλειας μνήμης καθώς γερνάμε.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts