Μυστικά για σωστή διατροφή τις γιορτινές ημέρες

Οι μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι μέρες χαράς, αγάπης και οικογενειακών συγκεντρώσεων. Ένα βασικό ερώτημα είναι πως μπορούμε να φάμε χωρίς τύψεις και να μην χρειαστεί να «αλλάξουμε» νούμερο στα ρούχα μας μετά το τέλος των γιορτών.\r\n\r\nΥπάρχουν κάποια μυστικά που αν τα ακολουθήσουμε θα μπορέσουμε να απολαύσουμε το γιορτινό τραπέζι χωρίς τύψεις, αλλά και χωρίς στερήσεις.\r\n

    \r\n
  • Να προτιμήσουμε το άσπρο κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα), αντί για κόκκινο κρέας (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό).
  • \r\n

  • Να αφαιρούμε το εμφανές λίπος από το κρέας.
  • \r\n

  • Να συνοδεύουμε πάντα τα γεύματα με σαλάτα.
  • \r\n

  • Να αποφεύγουμε να τρώμε όρθιοι. Έτσι επιτυγχάνουμε καλύτερο έλεγχο των ποσοτήτων που παίρνουμε και τις ποσότητες των τροφών που καταναλώνουμε.
  • \r\n

  • Να αποφεύγουμε να «τσιμπάμε» με το χέρι από τα πιάτα που υπάρχουν στο τραπέζι.
  • \r\n

  • Να προτιμήσουμε γλυκά, όπως μελομακάρονα και δίπλες, τα οποία σε σύγκριση με τους κουραμπιέδες έχουν μεγαλύτερη διατροφική αξία, αφού αντί για βούτυρο, εμπεριέχουν ελαιόλαδο.
  • \r\n

  • Να προτιμήσουμε την ήπια κατανάλωση κόκκινου κρασιού και μπύρας, τα οποία είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίας, αντί για άλλα αλκοολούχα ποτά και να μην ξεχνάμε να πίνουμε άφθονο νερό.
  • \r\n

  • Να καταναλώσουμε ένα ελαφρύ σνακ ή ένα φρούτο πριν πάμε σε ένα εορταστικό δείπνο. Έτσι θα μετριάσουμε το αίσθημα της πείνας και θα είμαστε σε θέση να ελέγξουμε καλύτερα το τι θα φάμε.
  • \r\n

  • Τέλος, να προσπαθήσουμε να έχουμε ένα ουδέτερο ενεργειακό ισοζύγιο. Δηλαδή, αν τη μία μέρα φάμε παραπάνω από το κανονικό, να φροντίσουμε την επόμενη μέρα να κάνουμε πιο λιτή διατροφή, έτσι ώστε να μην επιβαρυνθεί ο οργανισμός με δύο απανωτά γεύματα πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά.
  • \r\n

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts