Μυστικά για επίπεδη κοιλιά

Αν ο χειμώνας άφησε τα κατάλοιπά του στην κοιλίτσα σας, μην αγχώνεστε! Έχετε ακόμα χρόνο για να αποκτήσετε την επίπεδη και σφιχτή κοιλιά που πάντα ονειρευόσασταν και μάλιστα χωρίς εξαντλητικές δίαιτες.\r\n\r\nΔιαβάστε τον απόλυτο οδηγό και ανακαλύψτε μυστικά που θα σας βοηθήσουν να ξεφουσκώσετε άμεσα και να βγείτε στην παραλία σε λίγους μήνες με αυτοπεποίθηση!\r\n\r\nΔιαβάστε την ιστορία: Έχασα 16 κιλά σε 4 εβδομάδες!\r\n\r\n Καταπολεμήστε το λίπος με άσκηση\r\n\r\nΜερικές ασκήσεις θα ενεργοποιήσουν τους μύες σας βοηθώντας στην απώλεια βάρους. Διαφορετικά αν κάθεστε στον καναπέ δεν θα δείτε άμεσα αποτελέσματα. Δοκιμάστε μερικά σετ κοιλιακών και ραχιαίων με υψηλή ένταση για 10-15 λεπτά. Αυτά τα επαναλαμβανόμενα σετ κατά τη διάρκεια της εβδομάδας θα σας χαρίσουν σίγουρα ένα καλύτερο αποτέλεσμα καταπολεμώντας το λίπος της κοιλιάς.\r\n\r\nΞε-αγχωθείτε – ξεκαρδιστείτε στα γέλια!\r\n\r\nΕίστε αγχωμένος/η; Τα νέα για την κοιλιά σας δεν είναι και τόσο καλά. Το στρες αυξάνει την παραγωγή στεροειδών και ορμονών που επηρεάζουν αρνητικά το πεπτικό σύστημα με αποτέλεσμα τη συχνή εμφάνιση δυσκοιλιότητας και πρήξιμο στο στομάχι.\r\n\r\nΑντίθετα το γέλιο βοηθά πολύ… την κοιλιά σας. Όταν γελάς ενεργοποιούνται πολλοί από τους κοιλιακούς μυς, όπως οι εγκάρσιοι κοιλιακοί οι οποίοι μάλιστα είναι πολύ δύσκολο να απομονωθούν και να γυμναστούν με άλλες ασκήσεις. Για επίπεδη κοιλιά, λοιπόν, 10 λεπτά έντονου γέλιου κάθε μέρα θα φέρουν θετικά αποτελέσματα στην κοιλιά σας!\r\n\r\nΞεκινήστε τη διατροφή σας με βρώμη\r\n\r\nΤο μυστικό για να αποκτήσετε επίπεδους κοιλιακούς περιλαμβάνει μια διατροφή που ξεκινά κυρίως από τη βρώμη. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες σας βοηθούν να χάσετε αρκετά κιλά στην περιφέρεια. Ξεκινήστε για παράδειγμα το πρωινό σας με ένα μπολ πλιγούρι βρώμης με βατόμουρα. Οι ίνες στο πλιγούρι βρώμης θα σας βοηθήσουν στην πέψη και τα αντιοξειδωτικά στο να μειώσετε το λίπος.\r\n\r\nΠιείτε άφθονο νερό\r\n\r\nΑν νομίζετε ότι το πολύ νερό φουσκώνει, τότε μάθετε ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Πίνοντας 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα, κρατάτε το σώμα σας ενυδατωμένο και, όσο και αν ακούγεται περίεργο, αυτό σας βοηθάει να κάνετε εξυπνότερες διατροφικές επιλογές.\r\n\r\nΚαταναλώστε σνακ\r\n\r\nΈρευνες έχουν δείξει ότι όσοι καταναλώνουν πιο συχνά σνακ, είναι λιγότερο πιθανό να αποκτήσουν περιττό λίπος στην κοιλιά. Αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητού στα γεύματα η οποία ευθύνεται για την παραγωγή επιπλέον ορμονών (όπως η κορτιζόλη και τα οιστρογόνα) που συμβάλουν στη δημιουργία λίπους στην κοιλιά. Προσοχή στην επιλογή των σνακ: προτιμήστε υγιεινά σνακ που δεν ξεπερνούν τις 200 θερμίδες και παρέχουν απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Κομμάτια μήλου με μέλι και κανέλα, γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με μια κουταλιά μαρμελάδα της αρεσκείας σας, μπαστουνάκια λαχανικών με μια ελαφριά σος γιαουρτιού και άλλα πολλά θα σας βοηθήσουν αρκετά!\r\n\r\nΠείτε όχι στο αλάτι\r\n\r\nΤο αλάτι είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού αλλά η υπερβολική κατανάλωση προκαλεί κατακράτηση υγρών, κάτι που δημιουργεί πρήξιμο στην κοιλιά. Ένας απλός τρόπος για να μειώσετε την υπερβολική πρόσληψη αλατιού είναι να μην προσθέτετε αλάτι στα φαγητά σας και να περιορίσετε τα fast food.\r\n\r\nΜείνετε μακριά από αυτά\r\n\r\nΥπάρχουν εκείνες οι τροφές που βοηθούν τη μέση σας να κρατιέται λεπτή και εκείνες που σας κάνουν να αισθάνεστε σαν φουσκωμένο μπαλόνι. Αποφύγετε λοιπόν τα τρόφιμα που προκαλούν φούσκωμα, όπως το μπρόκολο και το λάχανο, όταν τα πράγματα αρχίζουν να σοβαρεύουν.\r\n\r\nΠροσέξτε τη στάση του σώματός σας\r\n\r\nΑν είστε από αυτούς που καμπουριάζουν τότε μάθετε ότι φαίνεστε πιο χοντροί από ότι στην πραγματικότητα. Αν θέλετε να δείξετε άμεσα πιο αδύνατοι/-τες φροντίστε να κρατάτε ίσια την πλάτη σας, ψηλά το κεφάλι, πίσω τους ώμους και ρουφηγμένη την κοιλιά κάτι που θα ενεργοποιήσει τους κοιλιακούς σας μυς και θα σας χαρίσουν σύντομα μια πιο επίπεδη κοιλιά.\r\n\r\nΚάντε μερικά βάρη\r\n\r\nΤα βάρη θα σας βοηθήσουν σε συνδυασμό με τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους που αναφέραμε να αποκτήσετε ένα καλό six-pack! Δοκιμάστε να εντάξετε ένα 15λεπτό ασκήσεων με βάρη στο πρόγραμμά σας και θα δείτε σύντομα μείωση του λίπους.\r\n\r\n 

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts