Μικρά μυστικά για να μειώσετε την όρεξή σας

Κάποιες φορές το μόνο που χρειάζεται για να χάσετε μερικά κιλά είναι οι συνθήκες κάτω από τις οποίες τρώτε και όχι αυτό καθ’αυτό το φαγητό.\r\n\r\n\r\n\r\nΔιαβάστε την ιστορία: Έχασα 16 κιλά σε 4 εβδομάδες!\r\nΔείτε παρακάτω ποιοι είναι οι 9 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μειώσετε την όρεξή σας χωρίς να νιώσετε ότι καταπιέζεστε…\r\n\r\n1. Τρώτε περισσότερα λιπαρά\r\n\r\nΜπορεί να ακούγεται τρελό το να τρώτε περισσότερα λιπαρά για να σας κοπεί η όρεξη, αλλά υπάρχουν έρευνες που έχουν δείξει ότι το ελαϊκό οξύ, το οποίο είναι “καλό” λιπαρό, βοηθάει το λεπτό έντερο να παράγει μία ουσία η οποία με τη σειρά της δίνει εντολή στον εγκέφαλο να σταματήσει να τρώει. Εξαιρετικές πηγές “καλού” λίπους αποτελούν τα καρύδια, το αβοκάντο και το παρθένο ελαιόλαδο.\r\n2. Κόψτε το φαγητό σε μπουκίτσες\r\nΈρευνες έχουν δείξει ότι το να κόβετε το φαγητό σε μικρά κομματάκια ενισχύει τον κορεσμό περισσότερο από το να τρώτε μεγαλύτερα κομμάτια, παρόλο που οι θερμίδες παραμένουν οι ίδιες. Ένα πείραμα σε φοιτητές έδειξε ότι σε αυτούς που δόθηκε ένα ολόκληρο κουλούρι φαγώθηκε όλο ενώ αυτοί στους οποίους το κουλούρι δόθηκε σε μικρά κομματάκια δεν το έφαγαν όλο. Δοκιμάστε και εσείς αυτό το κόλπο και θα δείτε ότι θα νιώσετε πολύ πιο σύντομα χορτάτοι.\r\n3. Πάρτε μία δόση ενδορφίνης\r\nΜία έρευνα στη Βραζιλία έδειξε ότι πέρα από την καύση θερμίδων, η άσκηση μπορεί να δημιουργήσει ένα αίσθημα κορεσμού. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και με το περπάτημα. Μία άλλη έρευνα έδειξε ότι αν στο διάλειμμα της δουλειάς σας περπατήσετε για 15 λεπτά αντί να καθίσετε για 15 λεπτά, θα κόψετε το τσιμπολόγημα εν ώρα εργασίας κατά 50%.\r\n4. Χρησιμοποιήστε τις αισθήσεις σας\r\nΤο να χρησιμοποιείτε πολλά αρωματικά στα φαγητά σας μπορεί να βοηθήσει στο να τρώτε λιγότερο. Τροφές που έχουν πολύ έντονες μυρωδιές μειώνουν την όρεξή και σας κάνουν να θέλετε να φάτε λιγότερο κατά 5-10%.\r\n5. Προτιμήστε τη σίκαλη\r\nΟι τροφές που περιέχουν σίκαλη σας κάνουν να θέλετε να τρώτε λιγότερο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η σίκαλη προκαλεί μία αίσθηση πληρότητας. Ο πιο εύκολος τρόπος για να φάτε σίκαλη είναι σε μορφή κράκερ, ενώ μπορεί να τη βρείτε και σε διάφορες τροφές, όπως είναι τα μακαρόνια σίκαλης.\r\n6. Βασιστείτε στη μνήμη σας\r\nΕπιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Birmingham απέδειξαν πως το να θυμάστε τι φάγατε το μεσημέρι επηρεάζει την ποσότητα των αλμυρών ή γλυκών σνακ που θα φάτε το απόγευμα.\r\n7. Ξεκινήστε τη μέρα σας σωστά\r\nΤο ακούτε από την ημέρα που πήγατε για πρώτη φορά στο σχολείο, αλλά εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να είναι πολύ σημαντικό. Ο λόγος για το πρωινό, το οποίο πρέπει να είναι πλούσιο για να σας δώσει την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεστε. Όσοι παραλείπουν το πρωινό τρώνε 40% περισσότερα γλυκά, 55% περισσότερα αναψυκτικά, 45% λιγότερα λαχανικά και 30% λιγότερα φρούτα από αυτούς που τρώνε πρωινό.\r\n8. Χαλαρώστε\r\nΑν συνηθίζετε να τρώτε στο πόδι και να καταπίνετε το φαγητό σας πριν προλάβετε να το μασήσετε, προσπαθήστε να το σταματήσετε. Όταν τρωτε πολύ γρήγορα ο οργανισμός σας αργεί να καταλάβει ότι έχετε χορτάσει και έτσι τρώτε πολύ περισσότερο.\r\n9. Φτιάξτε ατμόσφαιρα\r\nΟ απαλός φωτισμός και η μουσική δεν είναι μόνο για ατμόσφαιρα. Έρευνες έχουν δείξει ότι βοηθούν και στο να τρώτε πιο σωστά και πιο αργά. Έχετε παρατηρήσει ότι όταν πηγαίνετε σε ένα εστιατόριο που έχει αυτά τα δύο στοιχεία δεν τρώτε όλο το φαγητό σας; Το ίδιο θα συμβεί αν φτιάξετε μία ρομαντική ατμόσφαιρα στο σπίτι σας.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts