Κουράζεσαι όταν τρέχεις; Δες πώς μπορείς να αυξήσεις την αντοχή σου…

Θέλεις να αυξήσεις την αντοχή σου στο τρέξιμο και δεν μπορείς να τα καταφέρεις; Διάβασε τους πρακάτω τέσσερις τρόπους οι οποίοι θα σε βοηθήσουν να τρέχεις γρηγορότερα και για περισσότερη ώρα.\r\n\r\n1. Καύσιμα\r\n\r\nΤο να τρως σωστά πριν πας για τρέξιμο είναι πολύ σημαντικό για την ενέργεια που θα έχεις κατά τη διάρκεια της προπόνησής σου. Φάε τροφές που δεν προκαλούν κράμπες. Διάλεξε ένα μικρό σνακ που περιέχει πρωτεϊνη και απλούς υδατάνθρακες. Επιπλέον, πιες μία κούπα καφέ μισή ώρα πριν πας για τρέξιμο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η καφεϊνη σε βοηθάει να τρέχεις πιο γρήγορα και για περισσότερη ώρα.\r\n\r\n2. Διάρκεια\r\n\r\nΠροσπάθησε να τρέχεις για 10 λεπτά αρκετά γρήγορα (αλλά όχι πάρα πολύ) και μετά χαλάρωσε. Αυτό θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την αντοχή και την ταχύτητά σου. Θυμήσου ότι για να είναι αποτελεσματική αυτή η άσκηση θα πρέπει να προκαλέσεις τον εαυτό σου. Σκέψου ότι θα μπορείς να μιλήσεις κάνοντας το “γρήγορο” τρέξιμο αλλά δε θα μπορείς να κάνεις μεγάλη συζήτηση.\r\n\r\n3. Λόφοι\r\n\r\nΔε χρειάζεται να τρέχεις μόνο σε επίπεδα εδάφη. Στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλοί λόγοι για να μην το κάνεις. Το να τρέχεις σε ανηφόρα θα βοηθήσει τους μύες των ποδιών σου να γίνουν πιο δυνατοί και να αυξήσεις την αντοχή σου. Την επόμενη φορά που θα αποφασίσεις να βγεις για τρέξιμο φρόντισε η διαδρομή σου να περιλαμβάνει και λίγη ανηφόρα.\r\n\r\n4. Σταδιακά\r\n\r\nΠροσπάθησε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να αυξάνεις την ώρα που τρέχεις. Αν, για παράδειγμα, ξεκινήσεις τρέχοντας 20 λεπτά συνέχισε να το κάνεις για δύο περίπου εβδομάδες και μετά αύξησε τη διάρκεια στα 25 λεπτά. Σιγά-σιγά θα φτάσεις να τρέχεις μία ώρα χωρίς να κουράζεσαι.\r\n\r\nΠηγή: faysbook

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts