Η Apple «εκθρόνισε» την Coca-Cola!

Στην πρώτη θέση των πιο πολύτιμων brands για το 2013 ανέβηκε η Apple, εκθρονίζοντας την Coca Cola ύστερα από 13 χρόνια πρωτοκαθεδρίας, σύμφωνα με την Interbrands.\r\n\r\nΣτην συγκεκριμένη λίστα είναι εμφανής η “έκρηξη των εταιρειών τεχνολογίας, οι οποίες καταλαμβάνουν τις 5 από τις 10 πρώτες θέσεις.\r\n\r\nΤο γνωστό αναψυκτικό πέρασε στην τρίτη θέση πίσω από τη Google στο φετινό κατάλογο με τα πιο πολύτιμα brands, ο οποίος καταρτίστηκε με βάση μία σειρά παραγόντων, μεταξύ των οποίων και οι οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών.\r\n\r\n” Κάθε τόσο μία εταιρεία αλλάζει τις ζωές μας, όχι μόνο με τα προϊόντα της , αλλά και με το ήθος της. Για αυτό το λόγο, ύστερα από 13 χρόνια πρωτοκαθεδρίας της Coca-Cola στη λίστα με τα πιο πολύτιμα brands, η Interbrand έχει ένα νέο νούμερο 1 — την Apple”, αναφέρει η έκθεση για το 2013.\r\n\r\nΣύμφωνα με την Interbrands η αξία του brand της Apple έφθασε τα 98,3 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 28%, ενώ η αξία της Google αγγίζει τα 93,3 δισ. με αύξηση 34%. Η Coca Cola παρουσίασε επίσης άνοδο ( 2%), ξεπερνώντας 79 δισ.\r\n\r\nΤην πέμπτη θέση στη λίστα καταλαμβάνει η Microsoft, η Samsung βρίσκεται στην όγδοη, η Intel στην ένατη. Η ΙΒΜ συμπεριλαμβάνεται επίσης στη λίστα και στην τέταρτη θέση, αλλά η δραστηριοποίηση που της αποδίδεται είναι ο τομέας των εταιρικών λύσεων.\r\n\r\nΕίναι ενδεικτικό πάντως ότι η Coca-Cola και η McDonald’s είναι οι μοναδικές εταιρείες τροφίμων και ποτών, που βρίσκονται στη ‘χρυσή” δεκάδα.\r\n\r\nΠηγή: newmoney

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts