Η άσκηση νωρίς το πρωί, με άδειο στομάχι καίει περισσότερο λίπος

Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί ποια είναι η σωστότερη διατροφή πριν πάμε στο γυμναστήριο προκειμένου να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα. Για να κάψουμε περισσότερο λίπος απαιτείτε να γυμναζόμαστε νωρίς το πρωί πριν φάμε οτιδήποτε. \r\nΔιαβάστε την ιστορία: Έχασα 16 κιλά σε 4 εβδομάδες!\r\n\r\nΗ άσκηση με νερό και άδειο στομάχι καίει περισσότερο λίπος. Αν βέβαια στόχος μας είναι να γυμνάσουμε το σώμα μας , να αυξήσουμε αντοχές και ο αθλητισμός, χρειάζονται μεγάλα και θρεπτικά πρωτεινικά γεύματα.\r\n\r\nΑυτό προέκυψε από έρευνα του πανεπιστηµίου του Birmingham. H απουσία υδατάνθρακα μας βοηθά να κάψουμε λίπος αμέσως πριν το πρωινό. Φυσικά η υπερβολές πρέπει να αποφεύγονται. Μιλάμε για προπονήσεις ήπιας μορφής άσκησης 15-30λεπτών. Αν παρατηρήσετε παρόλα αυτα  ζαλάδα, αδυναµία και έντονο αίσθηµα πείνας, καλό είναι να καταναλώνετε ένα ελαφρύ σνακ 15-30 λεπτά πριν από την προπόνηση.\r\n\r\nΓενικά ας δούμε πως δουλεύει αυτή η μέθοδος…\r\n\r\nΤο πρωί πριν φάμε, τα επίπεδα του γλυκογόνου (αποθηκευμένοι υδατάνθρακες) στους μυς και στο συκώτι είναι παρά πολύ χαμηλά. Σαν αποτέλεσμα, όταν ξυπνήσουμε το πρωί, το γλυκογόνο είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα μαζί με το ζάχαρο στο αίμα.\r\n\r\nΑυτό είναι το καταλληλότερο περιβάλλον για να κάψουμε λίπος αντί για υδατάνθρακες, σαν ενεργεία. Έρευνες έχουν δείξει ότι καίμε έως και 300% περισσότερο λίπος όταν κάνουμε αερόβιες ασκήσεις σε αυτό το περιβάλλον χαμηλού γλυκογόνου.\r\nΟι υδατάνθρακες είναι η κύρια και προτιμότερη πηγή ενέργειας για το σώμα. Όταν αύτη είναι σε μειωμένα επίπεδα το σώμα αναγκάζεται να δημιουργήσει ενέργεια από μια δευτερεύουσα πηγή, αποθηκευμένης ενεργείας! Το σωματικό λίπος.\r\n\r\nΤο δεύτερο πλεονέκτημα από την αερόβια το πρωί με άδειο στομάχι είναι το “afterburn” effect. Όχι μόνο καίμε λίπος κατά τη διάρκεια της άσκησης αλλά συνεχίζουμε να καίμε λίπος με ταχείς ρυθμούς και αφού έχουμε τελειώσει! Τέλος η πρωινή άσκηση αποτοξινώνει και μας δημιουργεί ευφορία για το υπόλοιπο της ημέρας!

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts