Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΚΟΣΜΟΣ

Γέμισε η Ελβετία με αφίσες… αληθινού σεξ (vid-pics)

Αφίσες κατά του ΑIDS με ζευγάρια να χαίρονται τον έρωτα σε στάσεις... Κάμα Σούτρα γέμισαν τους δρόμους της Ελβετίας προκαλώντας την έντονη δυσφορία πολλών οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και Ελβετών πολιτών (ειδικά γονέων).

Γέμισε η Ελβετία με αφίσες… αληθινού σεξ (vid-pics)

Αφίσες κατά του ΑIDS με ζευγάρια να χαίρονται τον έρωτα σε στάσεις… Κάμα Σούτρα γέμισαν τους δρόμους της Ελβετίας προκαλώντας την έντονη δυσφορία πολλών οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και Ελβετών πολιτών (ειδικά γονέων).\r\n\r\nΣύμφωνα με την γαλλική εφημερίδα “Liberation”, η υπόθεση έχει λάβει διαστάσεις σκανδάλου καθώς οι αφίσες με ζευγάρια που επιδίδονται σε σεξουαλικές περιπτύξεις, όπως το να απολαμβάνουν ένα αφρόλουτρο στην μπανιέρα ή ένας καθιστός άνδρας να έχει από πάνω το ταίρι του αφήνοντας σε κοινή θέα τα καλλίγραμμα οπίσθια της κοπέλας, κρίθηκαν ως άκρως προκλητικές από οργανώσεις και γονείς.\r\n\r\nΜε πρωτοβουλία των ελβετικών υγειονομικών αρχών, η εκστρατεία κατά του AIDS, υπό τον τίτλο: “Love life” (Ερωτική Ζωή) έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για τους κινδύνους που εγκυμονούν από τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, έσπευσαν να επισημάνουν οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής εκστρατείας.\r\n\r\n\r\n\r\nΌπως επισημαίνουν τα διεθνή ΜΜΕ, οι υγειονομικές αρχές της χώρας είχαν την ιδέα να κάνουν εκστρατεία υπαίθριας επικοινωνίας με αληθινά ζευγάρια, αμφιφυλόφιλα αλλά και ομοφυλόφιλα, προκειμένου να αγγίξουν όλους τους πολίτες, οι σεξουαλικές προτιμήσεις των οποίων ποικίλλουν.\r\n\r\n\r\n\r\nΑκόμα και στην Ελβετία, ωστόσο, μία χώρα που θεωρείται απαλλαγμένη από ταμπού και προκαταλήψεις, οι διαφημίσεις αυτές προκαλούν σάλο αφού οι πολίτες που βλέπουν ακόμα και ομοφυλόφιλα ζευγάρια να ποζάρουν σαν να είναι στην … κρεβατοκάμαρά τους, θεωρούν τις διαφημίσεις άκρως σεξουαλικές και διαμαρτύρονται για την τοποθέτησή τους σε δρόμους αφού ακόμα και παιδιά μπορούν να τις δουν.\r\n\r\nΣύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα, στη διαφημιστική υπαίθρια καμπάνια δήλωσαν συμμετοχή συνολικά 300 πολίτες, άνδρες και γυναίκες, ωστόσο, επελέγησαν πέντε ζευγάρια ηλικίας 20 έως 52 ετών. Τα κριτήρια επιλογής ήταν πολλά, από την εξωτερική εμφάνιση έως την άνεση που είχαν απέναντι στο φακό και βεβαίως θα έπρεπε να καλύπτουν όλα τα σεξουαλικά γούστα.\r\n\r\n\r\n\r\nΟι ολλανδικές υγειονομικές αρχές είχαν στόχο να αφυπνίσουν τον ολλανδικό λαό, ανεξαρτήτως ηλικίας, για τους κινδύνους που εγκυμονούν από την ασθένεια του AIDS και όλα τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα έτσι ώστε να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης όλοι οι πολίτες, είτε είναι 20 ετών, είτε 50 γιατί ο κίνδυνος καραδοκεί αφού δεν έχει ούτε ηλικία, ούτε φύλο. Ωστόσο, οι αφίσες προκάλεσαν την έντονη αντίδραση οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και γονέων οι οποίοι ζήτησαν τη άμεση απόσυρση των αφισών.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY