Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΚΟΣΜΟΣ

«Δεν είμαστε μόνοι μας στο σύμπαν», λένε οι αστρονόμοι

«Δεν είμαστε μόνοι μας στο σύμπαν», λένε οι αστρονόμοι

Σχεδόν βέβαιοι ότι υπάρχει ζωή στο διάστημα είναι δύο διάσημοι αμερικανοί αστρονόμοι και μάλιστα έκαναν δημόσια αυτή τη δήλωση μπροστά στο Κογκρέσο.\r\n\r\nΟι δύο αστρονόμοι παρουσιάστηκαν σε επιτροπή για να πείσουν τα μέλη της να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση προς το πρόγραμμά τους που ερευνά αν υπάρχει ζωή στο Διάστημα.\r\n\r\nΣύμφωνα με το ABC, ο Dan Werthimer, διευθυντής του κέντρου SETI στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας υποστήριξε ότι η πιθανότητα να υπάρχει μικροβιακή ζωή εκτός πλανήτη Γη φτάνει το 100%.\r\n\r\n«Τα τελευταία 50 χρόνια όλα τα στοιχεία που ανακαλύπτουμε δείχνουν ότι οι συνθήκες που κάνουν δυνατή τη ζωή στη Γη μπορούν να υπάρξουν και έξω από τον πλανήτη μας. Η πιθανότητα να υπάρχει και αλλού ζωή, και μάλιστα, με νοημοσύνη, είναι πιθανή και χρειάζεται να διερευνηθεί επιστημονικά» υποστήριξε ενώπιον της επιτροπής.\r\n\r\nΜε τον Werthimer συμφώνησε απόλυτα και ο συνάδελφός του Seth Shostak, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι είναι πολύ πιθανό μέσα στα επόμενα 20 χρόνια να ανακαλυφθεί εξωγήινη ζωή.\r\n\r\nΠηγή: Πρώτο Θέμα

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ