Τους ανακοίνωσε την απόλυσή τους με… sms

Με τον πιο… απλό τρόπο αποφάσισε να απολύσει τους υπαλλήλους του ο ιδιοκτήτης ενός ιταλικού εστιατορίου στο Ορλάντο της Φλόριντα. \r\n\r\nΟ εν λόγω κύριος που προφανώς ήθελε να αποφύγει την πρόσωπο με πρόσωπο επαφή με τους εργαζομένους, ώστε να γλυτώσει από την οργή τους, τους έστειλε ένα λιτό μήνυμα στο κινητό και «καθάρισε»!\r\n\r\nΤο sms έγραφε «Δυστυχώς πρέπει να σας ενημερώσω ότι αναγκαζόμαστε να κλείσουμε το Barducci’s άμεσα» και οι υπάλληλοι μετά την αρχική τους έκπληξη αντέδρασαν. Έβγαλαν μάλιστα κοινή ανακοίνωση, όπου δήλωναν ότι δεν είχαν λάβει καμία προειδοποίηση για την επικείμενη απόλυση τους, που έλαβε χώρα την 4η Ιουλίου.\r\n\r\nΜία εξ αυτών , η Jodi Jackson, ανέφερε: «Είναι ανήθικο και δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είχε το θάρρος να μας το πει πρόσωπο με πρόσωπο».\r\n\r\nΤον ιδιοκτήτη και το κατάστημα καταγγέλουν όμως και πολλοί πελάτες, καθώς λίγο πριν το «λουκέτο», είχαν προλάβει να αγοράσουν κουπόνια Groupon για να δειπνήσουν στο εστιατόριο και τα οποία δεν θα εξαργυρώσουν ποτέ.\r\n\r\nΤο site wftv.com που δημοσιοποίησε το θέμα, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον ιδιοκτήτη. Μετά από πολλές αποτυχημένες απόπειρες, εκείνος επικοινώνησε με τους δημοσιογράφους με τον γνωστό και έυκολο τρόπο! Τους έστειλε sms.\r\n\r\n«Δυστυχώς πολλές επιχειρήσεις αναγκάζονται να κλείσουν στο Orlando, ειδικά στον τομέα της εστίασης», έγραφε χαρακτηριστικά. “Προσπαθώ να διευθετήσω το ζήτημα των αποζημιώσεων το συντομότερο δυνατό”, κατέληγε.\r\n\r\nΑπό τη δική της μεριά, η εταιρεία Groupon, ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει τους πελάτες που αγόρασαν κουπόνι για το Barducci’s, πιθανότατα με κάποιο άλλο εκπτωτικό κουπόνι.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts