Ο θρύλος Μπρους Λι «αναστήθηκε» για να διαφημίσει ουίσκι (vid)

Είναι γνωστή η δημιουργικότητα των διαφημιστών του Johny Walker, αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Για τη νέα καμπάνια προώθησης του Blue Label επιστράτευσαν τον ίδιο τον Bruce Lee! \r\n\r\nΟ θρύλος του κουνγκ φου και είδωλο ακόμη και σήμερα πολλών ανά τον κόσμο, ανέλαβε παρά τα πιστεύω του (έπινε μόνο νερό) να φιλοσοφήσει για τη ζωή καταλήγοντας στη σχέση της επιτυχίας με το φημισμένο ουίσκι.\r\n\r\nΌλα αυτά σε μια dark σκηνοθετική προσπάθεια σε ταράτσα του Χονγκ Κονγκ…\r\n\r\nhttp://www.youtube.com/watch?v=96o4BK-AcUk

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts