Απόφαση σταθμός: Οι εταιρίες είναι υποχρεωμένες να φροντίσουν τους επιβάτες όταν ματαιώνονται πτήσεις

Την υποχρέωση παροχής φροντίδας προς τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων περιστάσεων, όπως π.χ. η έκρηξη του ηφαιστείου στην Ισλανδία, αποφάσισε το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.\r\n\r\nΑπαντώντας σε προσφυγή μιας επιβάτιδας κατά της RYANAIR, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία, παρότι ακύρωσε τις πτήσεις Πορτογαλία-Ιρλανδία για 5 μέρες (εξαιτίας της έκρηξης του ηφαιστείου της Ισλανδίας, δεν εξυπηρέτησε τους επιβάτες της, το δικαστήριο έκρινε ότι η αεροπορική εταιρεία πρέπει να καταβάλει στην προσφεύγουσα 1130 ευρω για τα έξοδα της έκτακτης διαμονής της στην Πορτογαλία.\r\n\r\nΣτην απόφαση του ευρωπαϊκού Δικαστηρίου επισημαίνεται, ότι σε έκτακτες περιστάσεις (σε αυτές δηλαδή που είναι αναπόφευκτες, ανεξαρτήτως της λήψης των αναγκαίων μέτρων) ο αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, υποχρεούται όμως να προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως διανυκτέρευση, με μεταφορά από/προς το κατάλυμα.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts