Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΚΟΣΜΟΣ

Έξι δεδομένα που προκαλούν έκπληξη για τα αεροπορικά δυστυχήματα

\r\n\r\nΠαρά τα πρόσφατα αεροπορικά δυστυχήματα που συνέβησαν στο Σαν Φρανσίσκο και την Αλάσκα, τα αεροπλάνα αποτελούν ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μετακίνησης καθώς, οι πιθανότητες θανάτου σε περίπτωση συντριβής, είναι μία στα 11 εκατομμύρια!

Έξι δεδομένα που προκαλούν έκπληξη για τα αεροπορικά δυστυχήματα
\r\n\r\nΠαρά τα πρόσφατα αεροπορικά δυστυχήματα που συνέβησαν στο Σαν Φρανσίσκο και την Αλάσκα, τα αεροπλάνα αποτελούν ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μετακίνησης καθώς, οι πιθανότητες θανάτου σε περίπτωση συντριβής, είναι μία στα 11 εκατομμύρια!\r\n\r\nΑισθάνεστε λίγο πιο ασφαλείς τώρα; Διαβάστε τα στοιχεία και τις συμβουλές που ακολουθούν για να αισθανθείτε ακόμα καλύτερα!\r\n\r\n1. Οι Κορεάτες θεωρούνται από τους καλύτερα εκπαιδευμένους πιλότους παγκοσμίως\r\n\r\nΠολλά έχουν γραφτεί για το δυστύχημα της αεροπορικής εταιρείας Asiana. Αλλά δεν ισχύουν όλα. Οι περισσότεροι δίνουν μεγάλη βάση στην απειρία του Κορεάτη πιλότου με τα Boeing 777. Σύμφωνα με τον επαγγελματία χειριστή Patrick Smith οι δηλώσεις αυτές είναι παραπλανητικές. “Οι πιλότοι μεταφέρονται από έναν τύπο αεροσκάφους σε άλλον συνέχεια και κανένας δεν αναλαμβάνει νέο τύπο αεροσκάφους χωρίς μια στοιχειώδη εκπαίδευση”, υποστηρίζει. Μάλιστα, οι Κορεάτες ακολουθούν μια από τις πιο συστηματικές και δαπανηρές εκπαιδεύσεις παγκοσμίως.\r\n\r\n2. Οι πιο ασφαλείς θέσεις βρίσκονται συνήθως στο πίσω μέρος του αεροπλάνου\r\n\r\nΟι πίσω θέσεις είναι συνήθως στριμωγμένες, βρίσκονται κοντά στο WC και από το αεροπλάνο θα βγείτε, κατά πάσα πιθανότητα, τελευταίοι. Αλλά σύμφωνα με μια ανάλυση του 2007 από το περιοδικό Popular Mechanics, οι θέσεις αυτές είναι στατιστικά και οι πιο ασφαλείς.\r\n\r\nΤο περιοδικό μελέτησε κάθε αεροπορικό δυστύχημα από το 1973 και μετά: 20 σε σύνολο. Σε 11 δυστυχήματα, οι επιβάτες που βρίσκονταν στο πίσω μέρος του αεροσκάφους ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Σε 5, οι επιβάτες που βρίσκονταν στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους είχαν καλύτερη τύχη από τους υπόλοιπους ενώ σε 3 άλλα δυστυχήματα ο αριθμός των νεκρών που βρίσκονταν στο πίσω και το μπροστινό μέρος του αεροπλάνου ήταν σχεδόν ίσος. Για το τελευταίο δυστύχημα δε βρέθηκαν στοιχεία θέσεων.\r\n\r\nΚαι στα 20 δυστυχήματα, οι επιβάτες του πίσω μέρους είχαν 40% περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης.\r\n\r\nΤην έρευνα αυτή στηρίζει και ένα πείραμα του 2012 όπου ερευνητές “έριξαν”ένα Boeing 727 στην έρημο του Μεξικό. Οι κάμερες που βρίσκονταν μέσα κατέγραψαν ότι το 78% των επιβατών του πίσω μέρους θα επιβίωναν, σε αντίθεση με εκείνους της πρώτης θέσης που θα πέθαιναν. Βέβαια, όλα αυτά αποτελούν στατιστικά στοιχεία. Δυστυχώς, δύο από τους νεκρούς του δυστυχήματος στην πτήση Asiana ήταν έφηβα κορίτσια που βρίσκονταν στις πίσω θέσεις του αεροσκάφους.\r\n\r\n3. Οι περισσότερες συντριβές συμβαίνουν κατά τα πρώτα 3′ ή τα τελευταία 8′ της πτήσης\r\n\r\nΑν θέλετε να αυξήσετε τις πιθανότητες επιβίωσής σας ανεξάρτητα με τη θέση που έχετε επιλέξει φροντίστε τα εξής: μείνετε νηφάλιοι, μην κοιμηθείτε και μην απορροφηθείτε στις σελίδες κάποιου βιβλίου. Ο ειδικός στα αεροπορικά δυστυχήματα David Palmerton, σημειώνει ότι το 80% των συντριβών συμβαίνουν στα πρώτα 3′ μιας πτήσης και στα 8 τελευταία.\r\n\r\n4. Έχετε στη διάθεση σας 90″ περίπου για να εξέλθετε από ένα φλεγόμενο αεροπλάνο\r\n\r\nΑυτό το ενάμιση λεπτό αποτελεί τη σπουδαιότερη ευκαιρία επιβίωσης για κάθε επιβάτη αεροπλάνου. Με το πέρας των 90″, οι θερμοκρασίες φτάνουν σε επίπεδα ικανά να λιώσουν την ανθρώπινη σάρκα. Καλό θα ήταν να φοράτε βαμβακερά ή μη συνθετικά ρούχα και, φυσικά, να μη βγάλετε τα παπούτσια σας.\r\n\r\nΈνας άλλος σχετικός κανόνας είναι αυτός των «πέντε σειρών» καθώς έπειτα από μελέτες που έγιναν σε πάνω από 100 αεροπορικά δυστυχήματα οι επιζήσαντες διέσχισαν 5 περίπου σειρές καθισμάτων για να βγουν από το αεροπλάνο. Με λίγα λόγια, όσο πιο μακριά βρίσκεστε από την έξοδο τόσο περισσότερο μειώνονται οι πιθανότητες επιβίωσης.\r\n\r\n5. Μην κουβαλάτε τα πράγματά σας στην απόπειρα εξόδου από το αεροπλάνο\r\n\r\nΟι επιβάτες της πτήσης Asiana, ειδικά εκείνοι της α’ θέσης, φαίνεται ότι κουβαλούσαν τις χειραποσκευές τους κατά την απόπειρα εξόδου από το αεροπλάνο. Ορισμένοι υποστήριξαν ότι έπρεπε να πράξουν έτσι επειδή χρειάζονταν τα διαβατήρια και τα χρήματα που είχαν στις χειραποσκευές τους.\r\n\r\nΣύμφωνα με τον Smith, αξίζουν κάθε αρνητική κριτική καθώς σε περίπτωση μιας τόσο επείγουσας εκκένωσης του χώρου, όταν δευτερόλεπτα κάνουν τη διαφορά ανάμεσα στη ζωή και στο θάνατο, δε μπορείς να φέρεσαι τόσο εγωιστικά και απρόσεκτα. Θέτεις σε κίνδυνο τη ζωή τη δική σου αλλά και όλων όσων βρίσκονται πίσω από εσένα.\r\n\r\n6. Με λίγη τύχη, οι άνθρωποι μπορούν να επιβιώσουν από τις εκρήξεις κατά τη διάρκεια της πτήσης\r\n\r\nΜια έκρηξη μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια της πτήσης όταν το αεροσκάφος θα βρίσκεται στα 35.000 πόδια. Κι όμως, θα έχετε ακόμα πιθανότητες να επιζήσετε! Θα κάνετε περίπου 3′ να φτάσετε στο έδαφος και το πιθανότερο είναι ότι κατά το πρώτο λεπτό θα είστε λιπόθυμοι. Όταν ξυπνήσετε, θα έχετε αρκετό χρόνο για να αποφασίσετε το πού θα προσγειωθείτε.\r\n\r\nΑν έχετε το προνόμιο της επιλογής, μείνετε μακριά από το νερό. Η πτώση θα σας σκοτώσει. Η καλύτερη επιλογή είναι για την ακρίβεια οι βάλτοι! Τέλος, φροντίστε να πέσετε με το πρόσωπο να κοιτά τη γη, τα πόδια και τα χέρια σας να βρίσκονται ανοικτά. Έτσι, θα αυξήσετε την αντίσταση του ανέμου και θα επιβραδύνετε σημαντικά την πτώση.\r\n\r\n

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY