Σε ποτό, καφέ και… τυρόπιτες εξαντλείται η ελληνική επιχειρηματικότητα

Τη στιγμή που η Ευρώπη αναζητεί ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο για να αντιμετωπίσει την κινεζική αντεπίθεση, αλλά και την αναδιάταξη των δυνάμεων στις ΗΠΑ, η Ελλάδα επιμένει σε ένα παλαιό και μη αναπτυξιακό μοντέλο επιχειρηματικότητας.\r\n\r\nΌσο και αν αρκετές startup εταιρείες εμπλέκονται ενεργά με τις νέες τεχνολογίες και επιδιώκουν να κάνουν βήματα εκτός των ελληνικών συνόρων, οι περισσότεροι έλληνες επιχειρηματίες συνεχίζουν να επενδύουν στον κλάδο της εστίασης. Τουτέστιν σε καφετέριες, μπαρ και μαγαζιά πρόχειρου φαγητού.\r\n\r\nΌπως παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής, τα εστιατόρια, οι καφετέριες και τα μπαρ είναι πάνω από το 10% των νέων επιχειρήσεων που έχουν ανοίξει στην Ελλάδα το 2014, σύμφωνα με στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ).\r\n\r\nΚατά το τρέχον έτος έχουν ιδρυθεί 7.323 νέα νομικά πρόσωπα. Εξ αυτών, τα 445 (6,08%) ανήκουν στην κατηγορία των εστιατορίων και των κινητών μονάδων εστίασης, και τα 327 (4,47%), στην κατηγορία της παροχής ποτών.\r\n\r\nΤο 40% των νέων εταιρειών ανήκει σε 20 κλάδους επιχειρηματικής δραστηριότητας, εκ των οποίων όμως ούτε ένας δεν αφορά τη βιομηχανική παραγωγή ή την καινοτομία. Αντίθετα, πολλές υπάγονται στο ευρύτερο χώρο του τουρισμού ή του λιανεμπορίου.\r\n\r\n122 επιχειρήσεις ανήκουν στην κατηγορία της τεχνολογίας (προγραμματισμός ηλεκτρονικών συστημάτων (1,67%), ενώ 102 δραστηριοποιούνται στο χώρο της ναυπήγησης και της επισκευής πλοίων (1,39%).

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts