Πρόστιμο για εξαπάτηση σε γνωστή αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ

Με ανακοίνωσή της η Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή της Γενικής γραμματείας επέβαλλε πρόστιμο στην εταιρεία Lidl ύψους 150.000 €.\r\n\r\nΤο πρόστιμο αφορά, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, την Πασχαλινή περίοδο κατά την οποία η εταιρεία προέβη σε πρόσκληση αγοράς αμνοεριφίων σε δελεαστική τιμή για τον καταναλωτή χωρίς να γνωστοποιήσει την ύπαρξη των λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες.\r\n\r\nΑποτέλεσμα αυτής της κίνησης ήταν η παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ως προς την διαθεσιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος.\r\n\r\nΜετά τον σάλο που προκλήθηκε η γερμανική εταιρεία κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την διαφήμιση με το νωπό αρνί με 3.99 ευρώ, η οποία μάλλον παραπλάνησε τους καταναλωτές που έσπευσαν στο σούπερ μάρκετ να το προμηθευτούν.\r\n\r\nΔυστυχώς έφυγαν με άδεια χέρια καθώς τα αποθέματα της αλυσίδας ήταν ελάχιστα. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε το υπουργείο, «η ποσότητα που περιλαμβάνει κάθε κατάστημα Lidl καθημερινά κυμαίνεται από 6 έως 10 τεμάχια ανά κατάστημα και δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται».\r\n\r\nΗ γερμανική εταιρεία δικαιολογήθηκε ότι «η μεγάλη ζήτηση ξεπέρασε τον προγραμματισμό, αν και η συνολική τους παραγγελία (190.000 κιλά) ήταν 14 φορές μεγαλύτερη από την περσινή.\r\n\r\nΤο όλο θέμα προέκυψε μετά από καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίο πήγαν να αγοράσουν το αρνί με τα 3.99 ευρώ και εκεί τους είπαν ότι έχει τελειώσει και μπορούσαν να αγοράσουν άλλο αρνί  με υψηλότερη όμως τιμή.\r\n\r\nΠηγή: newsbomb.gr

\r\n 

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts