Έγγραφο-ντοκουμέντο «καίει» την Εγνατία Οδό ΑΕ και τον υπεύθυνο των εργασιών (pics)

Νέα δεδομένα έρχονται να προστεθούν στην έρευνα για την φονική καραμπόλα που σημειώθηκε στις 10:30 το πρωί της Κυριακής στοιχίζοντας την ζωή σε πέντε ανθρώπους.\r\n\r\nΗ Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας είχε δημοσιεύσει στο διαδίκτυο μία απόφαση, στην οποία έδινε άδεια για την διεξαγωγή εργασιών από τον ΔΕΔΔΗΕ το πρωί της Κυριακής. Όλες οι εργασίες έπρεπε να πραγματοποιηθούν στις 9:30 το πρωί της Κυριακής.\r\n\r\nΠιο αναλυτικά, η άδεια της αστυνομίας προέβλεπε ότι οι εργασίες θα γίνουν σε διάστημα δέκα λεπτών και ο δρόμος θα ήταν κλειστός από τις 9:30 έως τις 9:40. Η διακοπή της κυκλοφορίας έπρεπε να γίνει στο ύψος της Μέσης στην Εγνατία Οδό και στην άνοδο και στην κάθοδο.\r\n\r\nΗ νταλίκα όμως θέρισε τα περισσότερα από 30 ακινητοποιημένα οχήματα 50 λεπτά αργότερα! Το ρολόι έδειχνε 10:20 όταν το μεγάλο όχημα έκανε σμπαράλια τα οχήματα προκαλώντας πέντε θανάτους και 30 τραυματισμούς.\r\n\r\nΑφού η άδεια για διακοπή της κυκλοφορίας είχε δοθεί για τις 9:30, πως διεκόπη εν τέλη στις 10:00; Αφού η απόφαση προέβλεπε κάτι διαφορετικό, γιατί η τροχαία επέτρεψε να ξεκινήσουν τα έργα με καθυστέρηση; Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θα δοθούν από τον 42χρονο υπεύθυνο των εργασιών που έχει συλληφθεί και αναμένεται να οδηγηθεί την Τρίτη στον ανακριτή.\r\n\r\nΗ αποκάλυψη της ανακοίνωσης έρχεται να αποδυναμώσει τους ισχυρισμούς της Εγνατίας Οδού ΑΕ, που έριξε όλες τις ευθύνες στον ΔΕΔΔΗΕ επικαλούμενη απόφαση της Τροχαίας Ημαθίας. Όπως όμως φαίνεται από το έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια η Εγνατία Οδός ήταν ενημερωμένη ότι ο δρόμος έπρεπε να κλείσει στις 09:30 και όχι αργότερα – όπως συνέβη στην πραγματικότητα – και άρα γεννώνται ερωτήματα για το γιατί επέτρεψε οι εργασίες να ξεκινήσουν με καθυστέρηση.\r\n\r\negnatia-karampola-apofasi-570 egnatia-karampola-apofasi1-570\r\nΠηγή: koolnews.gr

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts