Econοmist: Εικόνα διάλυσης στο Ελευθέριος Βενιζέλος

Στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας, αναφέρεται σε νέο δημοσίευμά του ο  Economist στην κατηγορία Business Travel, κάνοντας λόγο για εικόνα διάλυσης και απαξίωσης.\r\n\r\nΤο Αεροδρόμιο που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει 21 εκατ. επιβάτες το χρόνο, έχει υποστεί μια απότομη πτώση στην κυκλοφορία μετά την έναρξη της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Τώρα εξυπηρετεί μόλις 12 εκατ. επιβάτες, κατά 25% λιγότερους από το 2007.\r\n\r\nΟ αριθμός αυτός είναι πιθανό να μειωθεί και πάλι μέσα στο 2013. Το χρώμα από τις 24 γέφυρες τζετ του αεροδρομίου έχει υποστεί φθορά και μόνο 10 από αυτές χρησιμοποιούνται τακτικά. Για να εξοικονομηθούν χρήματα, ο κλιματισμός μένει κλειστός μέχρι τον Ιούνιο, αναφέρεται στο δημοσίευμα.\r\n\r\nΟι ξένες αεροπορικές εταιρείες το έχουν εγκαταλείψει. Η Delta περιέκοψε τις πτήσεις του χειμώνα προς τη Νέα Υόρκη πέρυσι, αφήνοντας την Ελλάδα χωρίς άμεση σύνδεση με την Αμερική για πρώτη φορά σε σχεδόν 70 χρόνια. Η United Airlines, η Thai Airways, η Gulf Air και η Czech Airlines, επίσης εγκατέλειψαν το Ελευθέριος Βενιζέλος. Πέρυσι η Singapore Airlines μετέφερε την περιφερειακή λειτουργία της στην Κωνσταντινούπολη.\r\n\r\nΗ intercontinental συνδεσιμότητα είναι πολύ χειρότερη από ότι σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια του Νότου, όπως η Μαδρίτη και η Ρώμη. Παρά το γεγονός ότι οι πλήρους μεγέθους διάδρομοι του αεροδρομίου είναι σε θέση να υποδέχονται αεροσκάφη όπως το Airbus A380, το 59% της κίνησης του αεροδρομίου αποτελείται από σκάφη στενής ατράκτου σε εγχώριους κυρίως προορισμούς…\r\n\r\nΠηγή: Πρώτο Θέμα

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts