Σιδηροδρομική σύνδεση Πειραιά – Θριασίου

\r\n\r\nΈνα σημαντικό σιδηροδρομικό έργο, που θα ενώσει το λιμάνι με το εθνικό δίκτυο στο Θριάσιο, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις, ώστε ο Πειραιάς να καταστεί σημαντικός διαμετακομιστικός κόμβος της νοτιανατολικής Ευρώπης, εγκαινιάζειται  την Πέμπτη.\r\n\r\nΤο έργο της νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 17 χιλιομέτρων που είχε ανακοινωθεί από το 2000, θα χρησιμοποιείται μόνο για εμπορευματικές δραστηριότητες και θα ξεκινάει από τα δυτικά όρια του λιμανιού στο νότιο Ικόνιο, συνδέοντας τον Πειραιά με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα του Θριασίου Πεδίου.\r\n\r\nΈως σήμερα, στη γραμμή διεξάγονταν δοκιμαστικά δρομολόγια, ενώ γίνονταν έλεγχοι στη σηματοδότηση και τις υποδομές.\r\n\r\nΜε το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης θα μειωθεί ο χρόνος των εμπορευματικών μεταφορών, καθώς θα αποφευχθεί ο περίπλους της Ευρώπης από τα πλοία για την Αμβέρσα ή το Άμστερνταμ.\r\n\r\nΒάσει του αρχικού χρονοδιαγράμματος ,η συμφωνία θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί από τα τέλη Φεβρουαρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναλαμβάνει την μετακίνηση δύο τρένων την εβδομάδα, η χωρητικότητα των οποίων θα είναι 40 κοντέινερ έκαστο.\r\n\r\nΣτόχος είναι η διαδρομή των εμπορευμάτων να ξεκινάει από το λιμάνι του Πειραιά, να κατευθύνονται μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης στο Ικόνιο και από εκεί στην Ειδομένη. Στη συνέχεια, τα εμπορεύματα θα προωθούνται στα Σκόπια, στη Σερβία, στην Ουγγαρία, στην Αυστρία, με τελικό σταθμό την Τσεχία.\r\n\r\n

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts