Σε έλλειψη οι ηλεκτροδηγοί του μετρό

Σε οριακή κατάσταση βρίσκεται η ΣΤΑΣΥ μετά και την ένταξη στο σύστημα των μητροπολιτικών σιδηροδρόμων των δύο νέων σταθμών μετρό Ανθούπολη και Περιστέρι, λόγω της έλλειψης ηλεκτροδηγών.\r\n\r\nΤον Ιούλιο, μάλιστα, αναμένεται να ενταχθούν στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών άλλοι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 (Ελληνικό, Αργυρούπολη, Ηλιούπολη, Άλιμος) και τον Σεπτέμβριο ο σταθμός Αγία Μαρίνα, με αποτέλεσμα να πρόβλημα να επιδεινωθεί.\r\n\r\nΌπως παρατηρούν στελέχη του ΟΑΣΑ, σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και οι ηλεκτροδηγοί των σε ΗΣΑΠ και Τραμ με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτός ο «δανεισμός» εργαζομένων προκειμένου να εκπαιδευθούν για να καλύψουν τα κενά στο Μετρό.\r\n\r\nΌπως σημειώνουν στο vima.gr συγκεκριμένες πηγές, μία πρόχειρη λύση στο πρόβλημα θα είναι να καλυφθούν τα κενά με υπερωρίες, κάτι που όμως θα έχει κόστος για τη ΣΤΑΣΥ. Μία δεύτερη λύση είναι να προκηρυχθεί διαγωνισμός-εξπρές από το ΑΣΕΠ ούτως ώστε το καλοκαίρι να έχουν προσληφθεί και να έχουν εκπαιδευθεί νέοι ηλεκτροδηγοί.\r\n\r\nΗ τρίτη λύση θα ήταν, αναφέρουν οι πηγές, με κάποιον τρόπο να επιστρέψουν στο μετρό ορισμένοι εκ των εκδιωχθέντων επί υπουργίας Δημήτρη Ρέππα εργαζομένων, καθώς ήταν υπεράριθμοι και είχαν προσληφθεί με συστάσεις πολιτικών γραφείων προεκλογικά, παράνομα και αναξιοκρατικά, σύμφωνα με πόρισμα του γενικού επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή.\r\n\r\nΜάλιστα, το τότε διοικητικό συμβούλιο της ΑΜΕΛ διώκεται σε βαθμό κακουργήματος για απιστία από την Εισαγγελία. Ωστόσο, αρκετοί εκ των εκδιωχθέντων υπαλλήλων είχαν εκπαιδευθεί και ήταν έτοιμοι για δουλειά, εξηγούν τα ίδια στελέχη του ΟΑΣΑ.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts