Έρχονται αλλαγές στα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα είναι έτοιμες οι βασικές αρχές του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής όπως θα τον αποτυπώσει η μελέτη που διενεργεί η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών.\r\n\r\nΣύμφωνα με πληροφορίες το θεματικό κέντρο των αλλαγών θα είναι η δημιουργία δύο περιμέτρων στην πόλη. Η πρώτη θα περιλαμβάνει το κυρίως πολεοδομικό συγκρότημα, που θα εξυπηρετείται από τις δημόσιες συγκοινωνίες, ενώ η δεύτερη θα αφορά απομακρυσμένα προάστια και υπεραστικές διαδρομές της Αττικής, τα οποία θα αναλάβουν τα τοπικά ΚΤΕΛ.\r\n\r\nΠαράλληλα η ΣΤΑΣΥ (μετρό – τραμ – ΗΣΑΠ), η οποία επιδιώκει αύξηση των εσόδων, με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου «ρίχνει» διοικητικούς υπαλλήλους στην πώληση των εισιτηρίων, ενώ μεταφέρει τους εκδότες των εισιτηρίων στον έλεγχο του κομίστρου.\r\n\r\nΕιδικότερα, σχεδιάζεται τα λεωφορεία της ΟΣΥ (πρώην ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ) να σταματούν στις παρυφές και στους τερματικούς σταθμούς της πόλης, προκειμένου να εξοικονομηθούν καύσιμα και ανθρωποώρες από δρομολόγια εκτός πόλης.\r\n\r\nΤα ΚΤΕΛ Αττικής, από την άλλη, θα αναλάβουν την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων δρομολογίων, όμως δεν θα εισέρχονται μέσα στην Αθήνα, καθώς θα μεταφορτώνουν επιβάτες και θα τροφοδοτούν με επιβατική κίνηση τα δημόσια μέσα μέσω των τερματικών σταθμών του μετρό και του προαστιακού.\r\n\r\nΟ θα προχωρήσει επιπλέον σε ποιοτικές μετρήσεις για την προσφορά, τη ζήτηση και την πληρότητα των υφιστάμενων δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ προκειμένου να ανασχεδιαστούν οι διαδρομές. Και αυτό διότι την ώρα που αρκετά οχήματα πηγαινοέρχονται άδεια σε διάφορες περιοχές, σε κομβικούς άξονες που δεν καλύπτονται από τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως η Κηφισιάς, η Συγγρού και η Πειραιώς, οι επιβάτες υποφέρουν από έλλειψη αξιόπιστων αστικών συγκοινωνιών.\r\n\r\nΈτσι, θα πρέπει να διευκρινιστούν οι βασικοί άξονες πύκνωσης των συχνοτήτων, με παράλληλη αναπροσαρμογή των υπόλοιπων δρομολογίων στην προσφορά και στη ζήτηση, αλλά και «έξυπνες» συνδέσεις με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Για την εν λόγω οργάνωση θα απαιτηθεί να οριστούν κομβικά σημεία μέσα στην πόλη ή ακόμη και να δημιουργηθούν σταθμοί μεταφόρτωσης.\r\n\r\nΣε γενικές γραμμές πάντως για την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών απαιτούνται συχνότητες δρομολογίων των επτά λεπτών.

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts