Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Προκλητική η διαφημιστική καταχώρηση της Σουηδίας»

Την παρέμβαση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη προκάλεσε η προκλητική – και κατά πολλούς δυσφημιστική για την Κρήτη- αφίσα σουηδικού ψυχαγωγικού πάρκου.

Όλγα Κεφαλογιάννη: «Προκλητική η διαφημιστική καταχώρηση της Σουηδίας»
Την παρέμβαση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη προκάλεσε η προκλητική – και κατά πολλούς δυσφημιστική για την Κρήτη- αφίσα σουηδικού ψυχαγωγικού πάρκου.

\r\n

\r\n

Στη διαφημιστική καταχώρηση της σουηδικής εταιρείας απεικονίζεται ένα αγόρι να κλαίει και δίπλα η φράση: «Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι».

\r\n

\r\n

\r\n

Η υπουργός Τουρισμού, η οποία μάλιστα βρίσκεται σήμερα στη Στοκχόλμη με στόχο την τόνωση του τουριστικού ρεύματος από τη σκανδιναβική χώρα, εξέφρασε την έκπληξή της για τον τρόπο που επέλεξε το ψυχαγωγικό πάρκο του Γκέτεμποργκ για να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας, όπως είπε, αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη.

\r\n

\r\n

«Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκεια μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει ήδη προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες», τόνισε η κ. Κεφαλογιάννη και πρόσθεσε ότι από ελληνικής πλευράς το επίμαχο διαφημιστικό μήνυμα θεωρείται ως μία άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY