Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

Ξανά «στον πάγο» το μετρό της Θεσσαλονίκης

\r\n\r\n«Κόλλησε» ξανά το μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ οι φήμες για το πότε και αν τελικά θα ολοκληρωθεί, οργιάζουν.

Ξανά «στον πάγο» το μετρό της Θεσσαλονίκης
\r\n\r\n«Κόλλησε» ξανά το μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ οι φήμες για το πότε και αν τελικά θα ολοκληρωθεί, οργιάζουν. \r\n\r\nΣτα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ανάδοχη κοινοπραξία, ήρθε να προστεθεί και ένα μεγάλο αρχαιολογικό εύρημα που έβαλε μια και καλή στον πάγο τις διαδικασίες κατασκευής.\r\n\r\nΌπως αναφέρει η εφημερίδα Ελευθεροτυπία, η ΑΕΓΕΚ, μία από τις εταιρίες της ανάδοχης κοινοπραξίας AIASA, που έχει αναλάβει την κατασκευή του μετρό, αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, ενώ πρόβλημα αποτελεί και το γεγονός ότι η εποπτεία των έργων γίνεται στην Αθήνα και όχι στη Θεσσαλονίκη.\r\n\r\nΤα προβλήματα εντείνονται ωστόσο με την εμπλοκή της γραφειοκρατίας και της αρχαιολογίας, αφού κατά τη διάρκεια των τελευταίων ανασκαφών για τη διάνοιξη της σήραγγας βρέθηκε η αρχαία πέτρινη λεωφόρος που είχε κατασκευάσει ο Κάσσανδρος, ιδρυτής της πόλης.\r\n\r\nΤο θέμα του ευρήματος θα περνούσε από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο την περασμένη Τρίτη 8 Ιανουαρίου, όμως τελικά μετατέθηκε για χθες 15 Ιανουαρίου όπου και αποφασίστηκε η διατήρησή του δια της κατάχωσης.\r\n\r\nΕπίσης οι μετροπόντικες βρέθηκαν ξανά σε 8μηνη απραξία, αφού κατά τη διάνοιξη του σταθμού «Ανάληψη» τα τεράστια μηχανήματα δε χωρούσαν να περάσουν (ζυγίζουν 400 τόνους και έχουν μήκος 90 μέτρων) και έτσι μέσα στο 2013 πρέπει να αποσυναρμολογηθούν και να μεταφερθούν σε εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας, όπου θα συναρμολογηθούν ξανά και συνεχίσουν από εκεί το σκάψιμο προς την Ανάληψη.\r\n\r\nΚαθυστερήσεις προκαλούνται και από το γεγονός ότι η διοίκηση του έργου εδρεύει στην Αθήνα και η μεταφορά της διοίκησης στη Θεσσαλονίκη συνεπάγεται τεράστιο κόστος, ενώ η πρόταση να περάσει η κατασκευή του έργου στην «Εγνατία ΑΕ», απορρίφθηκε αφού όπως επισημαίνουν οι αρμόδιοι «είναι άλλο οι σήραγγες στα βουνά και άλλο του μετρό που βρίσκονται σε βάθος από 18 έως και 30 μέτρα κάτω από τη Γη»\r\n\r\nΩστόσο οι τεράστιες καθυστερήσεις που πλέον έχουν φτάσει τα 6 χρόνια σχεδόν, κοστίζουν πολύ στην κοινοπραξία η οποία διεκδικεί μεγάλα ποσά από το «Αττικό Μετρό»,ενώ κάνει λόγο για ζημιά άνω των 100.000.000 ευρώ. Εκπρόσωπος της «Αττικό Μετρό» ωστόσο επιμένει ότι η εταιρία έδωσε επιπλέον προκαταβολή, λύνοντας το πρόβλημα της χρηματοδότησης του έργου.\r\n\r\n

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY