Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

Ναυτεργάτες- κυβέρνηση: Μετωπική σύγκρουση

Σε κατά μέτωπο σύγκρουση οδηγούνται οι Έλληνες ναυτικοί με την κυβέρνηση η οποία έχει έτοιμη την επίταξή τους αν δεν λήξουν την απεργία που συνεχίζεται για 6η ημέρα. Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε και στις 10.00 το πρωί συνεδριάζει η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας προκειμένου να αποφασίσει για τη συνέχιση ή μη των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Ναυτεργάτες- κυβέρνηση: Μετωπική σύγκρουση

Σε κατά μέτωπο σύγκρουση οδηγούνται οι Έλληνες ναυτικοί με την κυβέρνηση η οποία έχει έτοιμη την επίταξή τους αν δεν λήξουν την απεργία που συνεχίζεται για 6η ημέρα. Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε και στις 10.00 το πρωί συνεδριάζει η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας προκειμένου να αποφασίσει για τη συνέχιση ή μη των απεργιακών κινητοποιήσεων.\r\n\r\nΟ υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης έβαλε στο παιχνίδι και τις τράπεζες με τις οποίες ήρθε σε συνεννόηση για να καταβάλουν απευθείας και σε δύο δόσεις τα δεδουλευμένα των ναυτικών που ανέρχονται σχεδόν στα 20 εκατομμύρια ευρώ.\r\n\r\nΤα χρήματα θα καταβάλουν απευθείας οι πιστώτριες των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων τράπεζες. Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν από τις ίδιες της επιχειρήσεις. Οι συνδικαλιστές είναι επιφυλακτικοί αφού ο υπουργός δεν τους ξεκαθάρισε εάν θα πληρωθούν οι ναυτικοί που ταξιδεύουν ή και οι απολυμένοι.\r\n\r\nΑπό εκεί και πέρα ο Σύνδεσμός Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας μέσω του προέδρου του Μιχάλη Σακέλλη δεσμεύθηκε να αρχίσει τις διαπραγματεύσεις για υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Το θέμα βέβαια είναι ότι υπάρχει έλλειψη ρευστότητας οπότε κανείς δεν μπορεί να διασφαλίσει την ομαλή ροή της μισθοδοσίας.\r\n\r\nΤρία είναι τα σημεία που αποτελούν τις «κόκκινες γραμμές» των ναυτεργατών και στα οποία ο υπουργός και η κυβέρνηση δεν μπορούν να δώσουν λύση αφού υπάρχει δέσμευση από την Τρόϊκα: :\r\n\r\n1. Η ισχύς ατομικών συμβάσεων για τα κατώτερα πληρώματα της ποντοπόρου ναυτιλίας.\r\n\r\n2. Η μείωση των οργανικών συνθέσεων τους χειμερινούς μήνες στα πλοία της Αδριατικής και της ακτοπλοΐας.\r\n\r\n3. Η κατάργηση της δεκάμηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης των πλοίων.\r\n\r\nΣε αυτά τα σημεία δεν βρέθηκε σημείο επαφής, ενώ, αντίθετα, φως διαφάνηκε στο ζήτημα της εξόφλησης των δεδουλευμένων των ναυτεργατών.\r\n\r\nΤην ίδια ώρα υπάρχου έντονες αντιδράσεις από παραγωγούς και εμπόρους των τοπικών κοινωνιών στη νησιωτική χώρα που βλέπουν τα προϊόντα τους να κινδυνεύουν να καταστραφούν και πιέζουν να δοθεί λύση άμεσα αφού η ζημιά που θα υποστούν είναι μεγάλη ιδιαίτερα τις δύσκολες οικονομικά εποχές που ζούμε.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY