Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΛΛΑΔΑ

«Ελλάδα, η νικήτρια της καλοκαιρινής περιόδου»

Με την ιδιαίτερα θετική διαπίστωση για τη χώρα μας, πως για την Αυστρία «η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής περιόδου», ο διεθνής ταξιδιωτικός όμιλος TUI παρουσίασε τον απολογισμό για την «τουριστική χρονιά 2013» που ολοκληρώνεται τέλη Οκτωβρίου, δίνοντας ταυτόχρονα αισιόδοξα μηνύματα για την προσεχή τουριστική περίοδο.

«Ελλάδα, η νικήτρια της καλοκαιρινής περιόδου»

Με την ιδιαίτερα θετική διαπίστωση για τη χώρα μας, πως για την Αυστρία «η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής περιόδου», ο διεθνής ταξιδιωτικός όμιλος TUI παρουσίασε τον απολογισμό για την «τουριστική χρονιά 2013» που ολοκληρώνεται τέλη Οκτωβρίου, δίνοντας ταυτόχρονα αισιόδοξα μηνύματα για την προσεχή τουριστική περίοδο.

\r\nΣύμφωνα με την υπεύθυνη προγράμματος του Ομίλου, Μάργκιτ Έμπνερ, η Ελλάδα, σταδιακά, ανακατέλαβε τη θέση της ως ένας από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για το αυστριακό κοινό, με την Κρήτη και τη Ρόδο να σημειώνουν θεαματική αύξηση, ενώ οι τιμές για ελληνικούς προορισμούς παραμένουν σταθερές.\r\n\r\nΗ ίδια επεσήμανε πως η ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς υπήρξε μεγαλύτερη από την προσφορά, γεγονός που, φυσικά, επηρεάζει την αύξηση της δυναμικότητας θέσεων για το 2014, ενώ τόνισε ότι η επιτυχημένη πορεία της Ελλάδας το 2013 θα συνεχιστεί το 2014 και καινοτομία στο ελληνικό πρόγραμμα του ομίλου TUI θα είναι η λειτουργία του νέου ξενοδοχείου Sensimar στην Κέρκυρα (το πρώτο της αλυσίδας στην Ελλάδα).\r\n\r\nΜερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη στρατηγική και τη σύνθεση του προγράμματος του Ομίλου το 2014, για το οποίο κυκλοφορούν 27 κατάλογοι με 8.000 ξενοδοχεία και επιπλέον 7.000 online για 90 χώρες, είναι: ευελιξία στην επιλογή προορισμού, εγγύηση εκδρομών, προτάσεις- πακέτα θεματικών διακοπών, αναβαθμισμένες υπηρεσίες, 24ωρη επικοινωνία με τοπικό αντιπρόσωπο, επιλογή ξενοδοχείων με κριτήρια προστασίας του περιβάλλοντος, σήμανση ξενοδοχείων και προορισμών ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη.\r\n\r\nΣημειώνεται πως και ο διευθυντής του μεγαλύτερου αυστριακού τουριστικού οργανισμού «Φερκέρσμπιουρο», Βάλτερ Κραλ ήδη προ καιρού, σε δηλώσεις του, είχε επισημάνει ότι το 2013 μπορεί να αναδειχθεί η «Χρονιά του ελληνικού τουρισμού», σημειώνοντας ότι εφέτος έχουν μεγάλη ζήτηση όλοι οι κλασικοί θερινοί τουριστικοί προορισμοί, ειδικά στην Ελλάδα και πως, έπειτα από χρόνια συνεχών απωλειών σε φήμη, αξιοπιστία και συνάλλαγμα, η Ελλάδα, που έχει πληγεί από την κρίση, μπορεί και πάλι «να βγει μπροστά».\r\n\r\nΚατά μέσον όρο, πάνω από 500.000 Αυστριακοί επισκέπτονται κάθε χρόνο την Ελλάδα, ενώ η Αυστρία, σε αναλογία με τον πληθυσμό της -8,4 εκατομμύρια κάτοικοι- βρίσκεται, εδώ και χρόνια, στην πρώτη θέση, από πλευράς αφίξεων ξένων τουριστών στην Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY