Αφιέρωμα Ράλι Ακρόπολις: Πού να πάτε, τι να δείτε…

Ξεκινάει  στο Ζάππειο ο 6ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Ράλι Ακρόπολις για το 2013. \r\n\r\nΣ’ αυτόν θα συμμετέχουν 47 πληρώματα απ’ όλο τον κόσμο και ανάμεσά τους και επτά ελληνικά. Το Σάββατο και την Κυριακή θα αγωνιστούν επιπλέον στον αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος άλλα 26 πληρώματα από Ελλάδα.\r\n\r\nΣτη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μετά από 5 αγώνες σε Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Μεξικό, Πορτογαλία και Αργεντινή προηγείται ο νικητής στους 3 από τους 5 αγώνες Σεμπαστιάν Οζιέ με 122 βαθμούς.\r\nΟ 30χρονος Γάλλος αγωνίζεται για λογαριασμό της VW με το Polo R WRC και συνοδηγό τον Ζουλιέν Ινγκρασία.\r\nΟ Οζιέ ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο στην καριέρα του στην Ελλάδα το 2009. Επίσης κέρδισε τον εθνικό μας αγώνα το 2011 με Citroen DS3. \r\n\r\nΟ Μίκο Χίρβονεν είναι ο άλλος οδηγός απ’ όσους θα πάρουν εκκίνηση αύριο στο Ζάππειο που έχει κερδίσει στο Ράλι Ακρόπολις το 2009. 0 33χρονος Φινλανδός μετά την ημι – αποχώρηση του Σεμπαστιάν Λεμπ είναι το πρώτο όνομα στην ομάδα της Citroen και λογικά ο μόνος που μπορεί να κοντράρει στα ίσα τον Οζιέ. Με αρκετό ενδιαφέρον από τους Έλληνες θεατές αναμένεται και η συμμετοχή του γνωστού από τη F1, Ρόμπερτ Κουμπίτσα που αγωνίζεται με Citroen DS3 RRC στην νεοσύστατη κατηγορία WRC-2.\r\n\r\nΑπό Ελληνικής πλευράς ξεχωρίσει η συμμετοχή του Λάμπρου Αθανασούλα με το Mitsubishi EVΟ Χ στα χρώματα της Jet Oil αλλά και του περσινού πρώτου Έλληνα Γιάνη Ζούνη με τα χρώματα της Πυροσβεστικής. Ιστορία θα γράψει ο Χάρης Καλτσούνης που θα εκκινήσει για 40στη φορά σε Ράλι Ακρόπολις.  Στο σύνολο ο αγώνας περιλαμβάνει 14 ειδικές διαδρομές και 306km. Αύριο η εκκίνηση θα δοθεί στο Ζάππειο στις 17:00. Η αυριανή μέρα περιλαμβάνει δυο ειδικές διαδρομές στο ίδιο σημείο Κινέττα – Πίσσια. Η πρώτη με μήκος 47.7km είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα.\r\n\r\n\r\n\r\nΜε όνομα βαρύ και ιστορία\r\n\r\nΤο Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησε το 1951 και από τότε διεξάγεται ανελλιπώς με ελάχιστες εξαιρέσεις. Από όταν ξεκίνησε να συμπεριλαμβάνεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Παλαιότερα η διεξαγωγή του περιελάμβανε τουλάχιστον 2 Περιφέρειες ενώ φέτος έχει περιοριστεί μόνο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Το κέντρο του αγώνα που αρκετοί θα το θυμούνται παλιότερα στη Λαμία, έχει μεταφερθεί τα τελευταία χρόνια στο Λουτράκι. Η κορυφαία ίσως στιγμή τα τελευταία χρόνια ήταν η υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ που γέμισε το Στάδιο, δυστυχώς όμως δεν υπήρξε ανάλογη συνέχεια. Από τους οδηγούς που σφράγισαν με την παρουσία τους τον εθνικό μας αγώνα είναι ο αείμνηστος Κόλιν ΜακΡέι με 5 νίκες (1996, 1998 Subaru, 2000, 2001, 2002 Ford). Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθεί η νίκη του Άρη Βωβού το 1995 χρονιά που ο αγώνας δεν μετρούσε στο Π.Π.Ρ.  Το 2010 ο αγώνας ήταν εκτός προγράμματος ενώ το 2011 κέρδισε ο Οζιέ και πέρυσι ο Λεμπ αμφότεροι με Citroen DS3.\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Ειδικές διαδρομές

\r\n

\r\n

Παρασκευή

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κινέτα Πίσσια

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα (47.7 km) 18:28

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα (26.05 km) 21:26 (νυχτερινή ειδική)

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Σάββατο

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κλέλια Μυκήνες (17.4 km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 08:23

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 15:10

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Γυμνό (17.6km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 09:38

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 16:25

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κεφαλάρι (18.4km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα  10:33

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 17:20

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Ζήρεια (21.36km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 11:59

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 21:36

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κυριακή

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Πίσσια (11.5km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 10:23

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 13:37

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Λουτράκι (30.14 km) (PowerStage)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 10:42

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 13:56

\r\n

\r\nΠροτείνουμε:\r\nΑύριο Παρασκευή τη νυχτερινή ειδική διαδρομή Κινέττα Πίσια. Το Σάββατο την απογευματινή Ζήρεια. Είναι πολύ σημαντικό στις ειδικές διαδρομές να ακούτε όσα σας λένε οι κριτές ώστε να μην υπάρξει κάποιος κίνδυνος και να μην ακυρωθεί κάποια ειδική διαδρομή.\r\n\r\n\r\n\r\nΠροσοχή οι ειδικές διαδρομές κλείνουν αρκετές ώρες πριν τη διέλευση του πρώτου αυτοκινήτου. Περισσότερες πληροφορίες για τις προσβάσεις μπορείτε να βρείτε στο http://www.acropolisrally.gr\r\n\r\n\r\n\r\nΤα τελευταία νέα\r\n\r\nΟι κορυφαίοι οδηγοί του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ ολοκλήρωσαν τη δεύτερη ημέρα αναγνωρίσεων του αγώνα. Το πρόγραμμα για τους οδηγούς 1ης και 2ης προτεραιότητας περιλάμβανε το πέρασμα από τέσσερις ειδικές διαδρομές (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι και Ζήρεια). Τα πληρώματα δήλωσαν ότι αυτές οι ε.δ. τους φάνηκαν πιο σκληρές σε σχέση με αυτές της Κορίνθου, ενώ χαρακτήρισαν τη Ζήρεια ως πάρα πολύ γρήγορη!\r\n\r\n3 SORDO Daniel – DEL BARRIO Carlos\r\n«Οι ειδικές ήταν καλές, ήταν πιο κατεστραμμένες από τις χθεσινές. Κάποια σημεία είναι πολύ σκληρά, αλλά όλα καλά».\r\n4 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas\r\n«Για μένα το Σάββατο θα είναι η σκληρότερη μέρα του ράλλυ, γιατί οι ειδικές είναι πολύ σκληρές. Η Παρασκευή και η Κυριακή είναι σκληρές, αλλά όχι τόσο».\r\n5 NOVIKOV Evgeny – MINOR Ilka\r\n«Οι ειδικές είναι καλές. Όλες οι ημέρες είναι καλές, θα δούμε…».\r\n6 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni\r\n«Οι σημερινές ειδικές ήταν ωραίες. Η τελευταία (Ζήρεια) είναι πολύ καλή, αλλά γενικά οι σημερινές ειδικές είναι σκληρότερες από τις χθεσινές».\r\n7 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka\r\n«Τώρα έχουμε δει όλες τις ειδικές, κάποιες είναι σε καλύτερη κατάσταση απ’ τις υπόλοιπες. Μου αρέσει η Ζήρεια, η οποία είναι σε καλύτερη κατάσταση. Πρέπει να μην ξεχνάμε πως βρισκόμαστε στο Ράλλυ Ακρόπολις».\r\n9 MIKKELSEN Andreas – MARKKULA Mikko\r\n«Οι ειδικές ήταν σκληρότερες από τις χθεσινές, αλλά γενικά δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο να σημειώσω».\r\n10 AL QASSIMI Khalid – MARTIN\r\n«Η τελευταία ειδική (Ζήρεια) είναι πολύ γρήγορη. Οι ειδικές είναι σκληρές και τα αξιόπιστα αυτοκίνητα θα τερματίσουν. Οι πρώτες τρεις ειδικές είναι πολύ σκληρές».\r\n11 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas\r\n«Οι ειδικές ήταν καλές, νομίζω πιο σκληρές από πέρσι, αλλά είναι ωραίες και δύσκολες για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά».\r\n\r\nΑυτή την ώρα διεξάγεται η Qualifying Stage με την ολοκλήρωσή της θα έχουμε νεότερα. Η σειρά κατάταξης σ’ αυτή θα χρησιμοποιηθεί αντεστραμμένη για σειρά εκκίνησης των πρώτων 11 πληρωμάτων.\r\n\r\n\r\n\r\nΠηγή: Πρώτο Θέμα\r\n\r\nΞεκινάει  στο Ζάππειο ο 6ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Ράλι Ακρόπολις για το 2013.\r\n\r\nΣ’ αυτόν θα συμμετέχουν 47 πληρώματα απ’ όλο τον κόσμο και ανάμεσά τους και επτά ελληνικά. Το Σάββατο και την Κυριακή θα αγωνιστούν επιπλέον στον αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος άλλα 26 πληρώματα από Ελλάδα.\r\n\r\nΣτη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μετά από 5 αγώνες σε Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Μεξικό, Πορτογαλία και Αργεντινή προηγείται ο νικητής στους 3 από τους 5 αγώνες Σεμπαστιάν Οζιέ με 122 βαθμούς.\r\nΟ 30χρονος Γάλλος αγωνίζεται για λογαριασμό της VW με το Polo R WRC και συνοδηγό τον Ζουλιέν Ινγκρασία.\r\nΟ Οζιέ ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο στην καριέρα του στην Ελλάδα το 2009. Επίσης κέρδισε τον εθνικό μας αγώνα το 2011 με Citroen DS3. \r\n\r\nΟ Μίκο Χίρβονεν είναι ο άλλος οδηγός απ’ όσους θα πάρουν εκκίνηση αύριο στο Ζάππειο που έχει κερδίσει στο Ράλι Ακρόπολις το 2009. 0 33χρονος Φινλανδός μετά την ημι – αποχώρηση του Σεμπαστιάν Λεμπ είναι το πρώτο όνομα στην ομάδα της Citroen και λογικά ο μόνος που μπορεί να κοντράρει στα ίσα τον Οζιέ. Με αρκετό ενδιαφέρον από τους Έλληνες θεατές αναμένεται και η συμμετοχή του γνωστού από τη F1, Ρόμπερτ Κουμπίτσα που αγωνίζεται με Citroen DS3 RRC στην νεοσύστατη κατηγορία WRC-2.\r\n\r\nΑπό Ελληνικής πλευράς ξεχωρίσει η συμμετοχή του Λάμπρου Αθανασούλα με το Mitsubishi EVΟ Χ στα χρώματα της Jet Oil αλλά και του περσινού πρώτου Έλληνα Γιάνη Ζούνη με τα χρώματα της Πυροσβεστικής. Ιστορία θα γράψει ο Χάρης Καλτσούνης που θα εκκινήσει για 40στη φορά σε Ράλι Ακρόπολις.  Στο σύνολο ο αγώνας περιλαμβάνει 14 ειδικές διαδρομές και 306km. Αύριο η εκκίνηση θα δοθεί στο Ζάππειο στις 17:00. Η αυριανή μέρα περιλαμβάνει δυο ειδικές διαδρομές στο ίδιο σημείο Κινέττα – Πίσσια. Η πρώτη με μήκος 47.7km είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα.\r\n\r\n\r\n\r\nΜε όνομα βαρύ και ιστορία\r\n\r\nΤο Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησε το 1951 και από τότε διεξάγεται ανελλιπώς με ελάχιστες εξαιρέσεις. Από όταν ξεκίνησε να συμπεριλαμβάνεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Παλαιότερα η διεξαγωγή του περιελάμβανε τουλάχιστον 2 Περιφέρειες ενώ φέτος έχει περιοριστεί μόνο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Το κέντρο του αγώνα που αρκετοί θα το θυμούνται παλιότερα στη Λαμία, έχει μεταφερθεί τα τελευταία χρόνια στο Λουτράκι. Η κορυφαία ίσως στιγμή τα τελευταία χρόνια ήταν η υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ που γέμισε το Στάδιο, δυστυχώς όμως δεν υπήρξε ανάλογη συνέχεια. Από τους οδηγούς που σφράγισαν με την παρουσία τους τον εθνικό μας αγώνα είναι ο αείμνηστος Κόλιν ΜακΡέι με 5 νίκες (1996, 1998 Subaru, 2000, 2001, 2002 Ford). Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθεί η νίκη του Άρη Βωβού το 1995 χρονιά που ο αγώνας δεν μετρούσε στο Π.Π.Ρ.  Το 2010 ο αγώνας ήταν εκτός προγράμματος ενώ το 2011 κέρδισε ο Οζιέ και πέρυσι ο Λεμπ αμφότεροι με Citroen DS3.\r\n\r\nΔιαβάστε ΕΔΩ τι είπε ο Κουμπίτσα για το Ακρόπολις\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

\r\n

Ειδικές διαδρομές

\r\n

\r\n

Παρασκευή

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κινέτα Πίσσια

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα (47.7 km) 18:28

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα (26.05 km) 21:26 (νυχτερινή ειδική)

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Σάββατο

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κλέλια Μυκήνες (17.4 km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 08:23

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 15:10

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Γυμνό (17.6km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 09:38

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 16:25

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κεφαλάρι (18.4km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα  10:33

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 17:20

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Ζήρεια (21.36km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 11:59

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 21:36

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Κυριακή

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Πίσσια (11.5km)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 10:23

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 13:37

\r\n

\r\n

 

\r\n

\r\n

Λουτράκι (30.14 km) (PowerStage)

\r\n

\r\n

Πρώτο πέρασμα 10:42

\r\n

\r\n

Δεύτερο πέρασμα 13:56

\r\n

\r\nΠροτείνουμε:\r\nΑύριο Παρασκευή τη νυχτερινή ειδική διαδρομή Κινέττα Πίσια. Το Σάββατο την απογευματινή Ζήρεια. Είναι πολύ σημαντικό στις ειδικές διαδρομές να ακούτε όσα σας λένε οι κριτές ώστε να μην υπάρξει κάποιος κίνδυνος και να μην ακυρωθεί κάποια ειδική διαδρομή.\r\n\r\n\r\n\r\nΠροσοχή οι ειδικές διαδρομές κλείνουν αρκετές ώρες πριν τη διέλευση του πρώτου αυτοκινήτου. Περισσότερες πληροφορίες για τις προσβάσεις μπορείτε να βρείτε στο http://www.acropolisrally.gr\r\n\r\n\r\n\r\nΤα τελευταία νέα\r\n\r\nΟι κορυφαίοι οδηγοί του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ ολοκλήρωσαν τη δεύτερη ημέρα αναγνωρίσεων του αγώνα. Το πρόγραμμα για τους οδηγούς 1ης και 2ης προτεραιότητας περιλάμβανε το πέρασμα από τέσσερις ειδικές διαδρομές (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι και Ζήρεια). Τα πληρώματα δήλωσαν ότι αυτές οι ε.δ. τους φάνηκαν πιο σκληρές σε σχέση με αυτές της Κορίνθου, ενώ χαρακτήρισαν τη Ζήρεια ως πάρα πολύ γρήγορη!\r\n\r\n3 SORDO Daniel – DEL BARRIO Carlos\r\n«Οι ειδικές ήταν καλές, ήταν πιο κατεστραμμένες από τις χθεσινές. Κάποια σημεία είναι πολύ σκληρά, αλλά όλα καλά».\r\n4 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas\r\n«Για μένα το Σάββατο θα είναι η σκληρότερη μέρα του ράλλυ, γιατί οι ειδικές είναι πολύ σκληρές. Η Παρασκευή και η Κυριακή είναι σκληρές, αλλά όχι τόσο».\r\n5 NOVIKOV Evgeny – MINOR Ilka\r\n«Οι ειδικές είναι καλές. Όλες οι ημέρες είναι καλές, θα δούμε…».\r\n6 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni\r\n«Οι σημερινές ειδικές ήταν ωραίες. Η τελευταία (Ζήρεια) είναι πολύ καλή, αλλά γενικά οι σημερινές ειδικές είναι σκληρότερες από τις χθεσινές».\r\n7 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka\r\n«Τώρα έχουμε δει όλες τις ειδικές, κάποιες είναι σε καλύτερη κατάσταση απ’ τις υπόλοιπες. Μου αρέσει η Ζήρεια, η οποία είναι σε καλύτερη κατάσταση. Πρέπει να μην ξεχνάμε πως βρισκόμαστε στο Ράλλυ Ακρόπολις».\r\n9 MIKKELSEN Andreas – MARKKULA Mikko\r\n«Οι ειδικές ήταν σκληρότερες από τις χθεσινές, αλλά γενικά δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο να σημειώσω».\r\n10 AL QASSIMI Khalid – MARTIN\r\n«Η τελευταία ειδική (Ζήρεια) είναι πολύ γρήγορη. Οι ειδικές είναι σκληρές και τα αξιόπιστα αυτοκίνητα θα τερματίσουν. Οι πρώτες τρεις ειδικές είναι πολύ σκληρές».\r\n11 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas\r\n«Οι ειδικές ήταν καλές, νομίζω πιο σκληρές από πέρσι, αλλά είναι ωραίες και δύσκολες για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά».\r\n\r\nΑυτή την ώρα διεξάγεται η Qualifying Stage με την ολοκλήρωσή της θα έχουμε νεότερα. Η σειρά κατάταξης σ’ αυτή θα χρησιμοποιηθεί αντεστραμμένη για σειρά εκκίνησης των πρώτων 11 πληρωμάτων.\r\n\r\n

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts