Αυτοκτόνησε ο ραλίστας Αντώνης Κορφιάτης

Στη θλίψη έχει βυθίσει την κοινωνία της Πάτρας η είδηση του τραγικού θανάτου του 69χρονου Αντώνη Κορφιάτη, ο οποίος βρέθηκε χθες νεκρός, στο σπίτι του μέσα σε μια λίμνη αίματος. \r\n\r\nΟ Αντώνης Κορφιάτης, πρωταθλητής Ελλάδος, σε αγώνες ταχύτητας έδωσε τέλος στη ζωή του, κόβοντας τις φλέβες του με ξυραφάκι.\r\n\r\nΖούσε μόνος του, ήταν ένας ευγενικός άνθρωπος κατέβαινε κάθε μέρα στο καφενείο και έπινε καφέ, όμως προχθές κανείς δεν τον είδε. Οι φίλοι του ανησύχησαν, τον επισκέφτηκαν στο διαμέρισμά του, ειδοποίησαν συγγενείς του που είχαν κλειδιά και είδαν το αποτρόπαιο θέαμα. Τον Αντώνη νεκρό.\r\n\r\nΣτο σημείο έσπευσε επί τόπου η αστυνομία και ιατροδικαστής. Σύμφωνα με πληροφορίες ο άνδρας αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και είχε εκμυστηρευτεί σε φίλους και γνωστούς του, την πρόθεσή του να βάλει τέλος στη ζωή του, κανένας ωστόσο δεν μπορούσε να φανταστεί πως θα έκανε πράξη αυτές του τις σκέψεις.\r\n\r\nΔιατηρούσε κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτων και ήταν από τα ιδρυτικά μέλη του αυτοκινητιστικού ομίλου Πατρών. Ήταν πρωταθλητής Ελλάδος τη δεκαετία του ’70 στο αγωνιστικό αυτοκίνητο και είχε κερδίσει 5 φορές το πρωτάθλημα Ελλάδος στους αγώνες ανάβασης.\r\n\r\nΠατρινός στην καταγωγή, ήρθε στην Αθήνα και άνοιξε κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτων στη λεωφόρο Καλλιρρόης της δεκαετίας του ’70.\r\n\r\nΕίχε την αντιπροσωπεία των ζαντών Compomotive, ενώ αργότερα αντιπροσώπευσε και πουλούσε τα Σκανδιναβικά σκάφη Nimbus.\r\n\r\nΣτους Ελληνικούς αγώνες συμμετείχε και πρωταγωνίστησε για αρκετές σεζόν. Κορυφαία του στιγμή, ίσως, το πρωτάθλημα αναβάσεων στη κατηγορία 2.000 κ.εκ. της ομάδας ένα το ’76, αλλά και λίγα χρόνια αργότερα όταν σημείωσε αντίστοιχες επιτυχίες σε επίπεδο αγώνων ταχύτητας στα 1.300 κ.εκ.\r\n\r\nΥπήρξε οδηγός κυρίως «ασφάλτινων» αγώνων, αναβάσεων και σιρκουί, αλλά συμμετείχε και σε αγώνες ράλι, τόσο ως οδηγός όσο και σαν συνοδηγός και μάλιστα αναγνωρισμένων χειριστών, όπως ο Γιώργος Ραπτόπουλος με τον οποίο μοιράστηκαν την 911 του Ο.Τ.Ε. σε βαλκανικό ράλι (1971) όσο και Audi στο «Ακρόπολις».

Αφήστε το σχόλιό σας

σχόλια

Related posts