Ειδήσεις και News για Showbiz-gossip, Σειρές, Media & μουσική

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΠΑΟΚ: Με νέο σήμα, σε νέα εποχή (vid)

Ο ΠΑΟΚ… αλλάζει. Ο πήχης των φιλοδοξιών ανεβαίνει και οι στόχοι είναι υψηλοί. Σε αυτή τη νέα εποχή που φιλοδοξεί να βαδίσει ο σύλλογος θα έχει ένα νέο έμβλημα.

ΠΑΟΚ: Με νέο σήμα, σε νέα εποχή (vid)

Ο ΠΑΟΚ… αλλάζει. Ο πήχης των φιλοδοξιών ανεβαίνει και οι στόχοι είναι υψηλοί. Σε αυτή τη νέα εποχή που φιλοδοξεί να βαδίσει ο σύλλογος θα έχει ένα νέο έμβλημα. \r\n\r\nΣε αυτό, ο… παραδοσιακός «Δικέφαλος του Βορρά» πλαισιώνεται από ένα χρυσό περίγραμμα, που συμβολίζει τη χρυσή εποχή του ΠΑΟΚ.\r\n\r\nΔείτε το σχετικό βίντεο\r\n\r\nhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_P8LhWJhomg\r\n\r\nΑναλυτικά όσα ειπώθηκαν κατά την παρουσίαση του νέου λογότυπου του ΠΑΟΚ\r\n\r\nΟ παρουσιαστής της εκδήλωσης, Διογένης Δασκάλου ανέφερε:\r\n\r\n«Για μένα το σημαντικό είναι ότι είμαι ΠΑΟΚ. Δεν θέλω να το αντιμετωπίζουμε σαν μνημόσυνο. Μου έδωσαν κάποιες ημερομηνίες και δεν θα ξεκινήσουμε με τα γνωστά όσον αφορά τις προσφυγικές ρίζες του συλλόγου. Οι πρώτοι πρόσφυγες δεν περίμεναν να φτιάξουν το γήπεδο από κανένα κράτος. Όπου υπάρχει πολύς πόνος, υπάρχει και πολύ χιούμορ. Χρειάζονται άνθρωποι να συντηρούν τον λαό, όμως ο λαός έχει την ψυχή».\r\n\r\nΣτη συνέχεια, ακολούθησε ιστορική αναδρομή στην ιστορία της ομάδας, κάνοντας αναφορά για την πορεία που είχε από τα βάθη της Τουρκίας μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Κατά τη διάρκεια του βίντεο παρουσιάστηκαν διάφορες φωτογραφίες με τις ομάδες που κατέκτησαν τίτλους μέσα στην πάροδο του χρόνου και τα έργα που έγιναν για την κατασκευή του γηπέδου στην περιοχή της Τούμπας.\r\n\r\nΑπό εκεί και πέρα, έγινε γνωστό πως η χρυσή εποχή του ΠΑΟΚ αποτέλεσε την έμπνευση για το νέο λογότυπο της ομάδας. «ΠΑΟΚ και ξερό ψωμί», ήταν τότε το σύνθημα σύμφωνα με τον κ. Δασκάλου, αλλά εγώ έχω να τονίσω πως «χωρίς ψωμί και νερό μπορούμε, αλλά χωρίς ψυχή όχι».\r\n\r\nΣτο εν λόγω βίντεο κυριάρχησαν τα συνθήματα των οπαδών του «Δικεφάλου του Βορρά», όπως το «οοο ΠΑΟΚΑΡΑ έχω τρέλα μες το μυαλό. Όπου και να παίζεις πάντα θα σε ακολουθώ. Για σένα μόνο ζω».\r\n\r\n«ΠΑΟΚΑΡΑ μου όταν θα πεθάνω, θέλω τον Δικέφαλο στον Τάφο μου να βάλω» και άλλα πολλά!\r\n\r\nΤον λόγο στη συνέχεια πήρε ο Λάζαρος Μπαξεβάνος, διευθυντής μάρκετινγκ της ΠΑΕ:\r\n\r\n«Εδώ και πολλούς μήνες παρουσιάστηκε η ανάγκη να εξελίξουμε το προηγούμενο λογότυπο, το οποίο έπρεπε να είναι σε κορυφαίο επίπεδο και να καταλαβαίνουν όλοι τι εκφράζει ο ΠΑΟΚ. Ασφαλώς το εγχείρημα είναι μοναδικό για την Ελλάδα. Δεν είναι εύκολο να αλλάξει ένα λογότυπο, όπως είναι αυτό του ΠΑΟΚ. Για αυτό προχωρήσαμε σε μία μικρή αλλαγή. Θέλαμε κάτι πιο σύγχρονο και μοντέρνο, αφού το προηγούμενο λογότυπο έπρεπε να αλλάξει. Παράλληλα, θέλω να πω ότι για το μάρκετινγκ και για τις αλλαγές που θα έχουμε στην πορεία μας, με μεγάλες συνεργασίες μπορείς να πετύχεις μεγάλα βήματα. Θα ακολουθήσουν και άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Όλο το χειμώνα δουλέψαμε σε αρκετά πράγματα και τα αποτελέσματα θα τα δείτε σε λίγο καιρό. Το νέο λογότυπο αντικατοπτρίζει μια μεγάλη μερίδα οπαδών και το δείξαμε σε αρκετό κόσμο, πριν προβούμε στη σημερινή παρουσίασή του.\r\n\r\nΗ Beetroot, μία πολυβραβευμένη εταιρεία μένει στη Θεσσαλονίκη, και τα παιδιά που σχεδίασαν το λογότυπο ήταν οπαδοί της ομάδας και δεν ήταν δύσκολο να τους εξηγήσουμε τη σημασία που έχει για όλους εμάς ο ΠΑΟΚ. Προσδώσαμε όλες τις αξίες που συμβολίζει ο ΠΑΟΚ και θέλουμε να τις κρατήσουμε τα επόμενα χρόνια. Προσπαθήσουμε να κρατήσουμε την καρδιά του ΠΑΟΚ ανέγγιχτη και τα παιδιά άλλαξαν μόνο το περιτύλιγμα του λογότυπου. Η συνεργασία μας έχει ξεκινήσει από τον προηγούμενο Δεκέμβριο. Τα target group του ΠΑΟΚ είναι αρκετά. Θέλουμε ο κόσμος να έρθει στο γήπεδο και να μην εκφράζει το πάθος του στην τηλεόραση. Δεν μας ενδιαφέρει αν είναι Μακεδόνες, Πόντιοι ή από κάποια άλλη περιοχή».\r\n\r\nΑπό την πλευρά του, ο Αλέξης Χαραλαμπόπουλος (σχεδιαστής του νέου λογοτύπου) τόνισε: «Αυτό που έγινε ήταν μια εξέλιξη του λογοτύπου. Σεβόμενοι την ιστορία του προηγούμενου σήματος. Θέλαμε να το φέρουμε στο σήμερα και να το διέπουν σχεδιαστικές αξίες σύγχορνες και ελπίζουμε να συντροφεύσει την ομάδα για πολλά χρόνια. Οι εποχές προχωρούν και έχει βελτιωθεί η αναγνωσιμότητα του λογοτύπου. Εφαρμόζεται καλύτερα στα social Media».\r\n\r\nΟ Αλέξης Νίκου (ο έτερος σχεδιαστής), υπογράμμισε: «Ουσιαστικά αυτό που έγινε ήταν η βελτίωση των γραμμών του αετού, τους όγκους και ανοίξαμε τα φτερά για να γίνει πιο δυναμικό το σήμα. Φτιάξαμε μια γραμμή που είναι γεωμετρική και θα είναι διαχρονική. Υπάρχουν αναφορές στην ιστορία του ΠΑΟΚ με το Βυζάντιο με το χρυσό χρώμα και ελπίζουμε να είναι πάντα πρώτος. Ήταν θέμα λειτουργικότητας να αλλάξει το λογότυπο. Θέλαμε να αλλάξει το σήμα, χωρίς να φαίνεται αυτή η αλλαγή. Θέλαμε να δείξουμε ότι ο ΠΑΟΚ προχωράει στο μέλλον και όλες οι αλλαγές ήταν στις λεπτομέρειες του σήματος. Θέλαμε να υπάρχει μια αλλαγή για μια σύγχρονή αθλητική ομάδα. Δεν θέλαμε να σχεδιάσουμε το λογότυπο του Βυζαντίου. Θέλαμε να συνδυάσουμε την ιστορία του ΠΑΟΚ. Δεν θέλαμε να αλλάξουμε την ουσία του λογοτύπου. Δεν έχει καμία σχέση με την κυριλλική γραφή, επιλέχθηκε αυτή η γραμμή επειδή δίνει δύναμη και όγκο. Η δύναμη είναι κάτι διαχρονικό και δεν είναι κάτι εφήμερο. Το λογότυπο έχει ένα ρετρό feeling που κάνει μια αναφορά στη χρυσή εποχή του ΠΑΟΚ, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα το αγκαλιάσει ο κόσμος».

Ακολουθήστε το Alterinfo στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
PRODUCED BY WHISKEY